پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
استاندار قزوین گفت: برگشت زدن چک در این ایام تخلف بوده و رئیس هر شعبه بانکی که در ۱۰ روز اخیر چکی را برگشت زده باشد به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.
شعار سال: هدایت الله جمالی پور با ابراز نگرانی از دورهمی‌های خانوادگی گفت: وقتی ما مراسم جشن، عروسی و ترحیم را محدود می‌کنیم، ولی افراد در باغات و داخل منازل جشن می‌گیرند دیگر این کار لج بازی نیست بلکه نوعی خودکشی دسته جمعی است که سلامت تمام شهروندان را به خطر می‌اندازد.

استاندار قزوین ادامه داد: قطع زنجیره فوت شدگان فقط با کمک تمام مردم ممکن می‌شود و باور داریم در این شرایط سخت با مشارکت شهروندان می‌توانیم از بحران عبور کنیم.

وی ابراز کرد: از دادستان درخواست می‌کنم با هنجارشکنان و همچنین افرادی که در وضعیت موجود عروسی برگزار می‌کنند برخورد کنند.

این مسئول اظهار کرد: آمادگی داریم به سمتی برویم که به اصناف برای فعالیت داشتن امتیاز دهیم، اما این امتیاز منوط به رعایت شدید اصول بهداشتی است و هر اتحادیه که این موارد را رعایت نکند تعطیل می‌شود.

وی افزود: در این شرایط نظر اصناف را محترم می‌شماریم و حاضریم بصورت آزمایشی تصمیم‌گیری را به اتحادیه‌ها واگذار کنیم و درصورت نزولی شدن سیر بیماری برای تداوم طرح موافقت کنیم و اگر وضعیت فرقی نکرد محدودیت‌ها را تشدید کنیم.

جمالی پور اظهار کرد: برگشت زدن چک در این ایام تخلف بوده و رئیس هر شعبه بانکی که در ۱۰ روز اخیر چکی را برگشت زده باشد به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.

استاندار قزوین گفت: کارمندان آلوده به ویروس کرونا که از قرنطینه خارج شده و در اداره حضور یابند به تخلفات اداری معرفی شده و از استان منتقل می‌شوند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۶۷۷۷۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
برچسب ها: چک ، برگشت ، قزوین ، تخلف
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
کمی هوای حال یکدیگر را داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین