پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۶۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
مدیرکل استاندارد گلستان با بیان اینکه وضعیت مخازن خودروهای دوگانه سوز از لحاظ استاندارد نگران کننده است، خواستار بازرسی هر چه سریعتر از 3500 خودروی عمومی دوگانه سوز استان و در صورت لزوم اقدامات متعاقب نظیر معدوم کردن مخازن غیر استاندارد و غیر ایمن شد.
شعار سال: محمود فرمانی در جلسه کارگروه استاندارد سازی گلستان اظهار کرد: سال گذشته مخازن 650 ناوگان عمومی دوگانه سوز از جمله تاکسی ون و تاکسی را با اعتبارات استاندارد مورد بازرسی قرار دادیم که از این تعداد، 11 خودرو در وضعیت بحرانی قرار داشتند و ما خواستار معدوم شدن مخازن آنها شدیم.

ویبا اشاره به بازرسی از حدود 250 نانوایی در شهرهای گرگان و گنبد عنوان کرد: در این بازرسی مشخص شد، در 40 درصد نانوایی ها تناسب آرد مصرفی با نانی که به مردم عرضه می شود، رعایت نمی کنند.تناسب نداشتن آرد و نان باعث هدر رفت منابع می شود و هم از ارزش غذایی نان می کاهد.

مدیرکل استاندارد گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تجهیزات بازی کودکان مشمول استاندارد اجباری است، تصریح کرد: 190 مهد کودک شهری در استان گلستان شناسایی شده که تقریبا تمامی آنها دارای تجهیزات بازی هستند.

فرمانی با بیان اینکه می دانیم چنانچه تجهیزات بازی مطابق با استانداردهای تعریف شده نباشد، تا چه اندازه می تواند برای سلامتی کودک مخاطره ایجاد کند، با جدیت از کارگروه درخواست کرد: اعطای تسهیلات به مهدکودک‌هایی که نسبت به استاندارد سازی وسایل بازی اقدام نمی کنند، متوقف شود.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20 دی 1395، کد خبر: 95102012726  www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
چر ااز اول اجازه دادید یا جلو تخلف را نگرفتید که الان نگران نباشید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
راننده تاکسی مجبوره برای کاهش هزینه سوخت این کار روئ بکنه. چرا کمکش نمی کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین