پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
شهرستان بندرلنگه به واسطه موقعیت جغرافیایش مسیر تردد شمار زیادی مسافر و مبادلات تجاری و اقتصادی از داشتن جایگاه عرضه گاز ‘سی ان جی’ بی بهره است که این امر مشکلاتی را برای رانندگان خودروهای دوگانه سوز ایجاد کرده است.
شعارسال: یکی از مشکلاتی دیگر این شهر ساحلی که بارها به آن اشاره کرده ایم عدم نبود جایگاه عرضه گاز سی ان جی است معضلی که از زمان آغاز طرح سهمیه بندی سوخت خودروها و افزایش قیمت ها این موضوع گریبانگیر صاحبان خودرو بویژه رانندگان تاکسی شده است.

رانند گان تاکسی های درون و برون شهری و خودروهای شخصی دوگانه سوز به علت نبود جایگاه سوخت سی ان جی برای تامین سوخت مورد نیاز خود از شرق باید فاصله ۹۳ کیلومتری تا جایگاه گاز مایع در شهرستان بندر خمیر و از غرب شهرستان فاصله ۳۱۰ کیلومتری تا شهرستان لامرد استان فارس را طی کنند که این امر به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.

یکی از رانندگان تاکسی بندرلنگه نیز در گفتگو با مروارید نیوز اظهار داشت: به دلیل شرایط کاری مجبوریم به طور مداوم از بنزین استفاده کنیم که با افزایش قیمت بنزین نیز باعث شد فشار اقتصادی زیادی بر روی ما وارد شود.

وی افزود: روزانه ۵۰ لیتر بنزین مصرف می کنیم و درآمد روزانه ام با ۱۵ ساعت کار بسیار کمتر از آن چیزی است که بتوانم هزینه اجاره منزل، اقساط بانکی خودرو و زندگی روزمره خانواده خانواده خود را بدهم.

این راننده تاکسی اضافه نمود : برای استفاده از سوخت گاز سی ان جی مجبوریم به شهرستان بندرخمیر سفر کنم که متاسفانه علاوه بر مسافت راه و مشکلاتی در طی مسیر متحمل می شویم که در نهایت مقرون به صرفه نیست .

امروز نه تنهابندرلنگه ازخیلی کمبودها رنج میبرد بلکه رونقی هم در این شهر به چشم نمی خورد بلکه شهرستان همجوار( بندرخمیر) که تا چندسال پیش بصورت بخش اداره می شد اکنون هم دارای جایگاه سی ان جی است وهم کارخانه سیمان وهم از آب لوله کشی سالم بندرعباس را برخوداراست .

به راستی چرا غرب استان از هر لحاظ در محرومیت بسر میبرد تا جایی که استان فارس به ۵ روستای شهرستان پارسیان چشم دوخته است حال نگاه کنیم که بندرلنگه با کوله باری از مشکلات در چه جایگاهی ازاستان قراردارد؟

به هرحال اگرمسئولین بخواهند برای رفاه و آسایش مردم در دوجایگاه بنزین با نصب دو پمپ گاز وظیفه جایگاه دومنظوره راانجام دهند باعث می شود خودروها به سمت بندرخمیریا بندرعباس مراجعه نکنند. و میتوانند دراسرع وقت همانطوری که خدای ناکرده اگرحوادث نا گواری پیش بیاید همه مسئولین بسیج میشوند تا حوادثی که پیش آمده آن را سروسامان دهند.

حال برای بندرلنگه هم باید فکر بکری کرد وبرای ازبین بردن کاستی ها آستین همت را بالا زد چرا بندرلنگه نباید مانند سایر شهر های دیگر باشد واز مزایایی که شهرهای دیگر استفاده می کنند بهره مند شود.مالکان خودروهای دوگانه سوز در شهرستان بندرلنگه همچنان چشم انتظار هستند تا ببینند آیا متولی اصلی و صاحب امتیازان، اقدامی برای ساخت جایگاه سی ان جی در این منطقه مرزی انجام می دهند یا خیر.

اگراین موارد که به رشته تحریر درآمده دو درصد از آن به اجرا در می آمد بندرلنگه گلستان می شد اما چه می شود کرد کسی به بندرلنگه توجهی ندارد .لطفا به فکر ساخت جایگاه اختصاصی عرضه گاز سی ان جی دربندرلنگه باشید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری مروارید نیوز، تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مرداد 1395، کدخبر: 28971 ، www.morvaridnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
جاهای خوب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
بنده خداها هنوز از نعمت سوخت محرومن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
بنده خدا مردم به خاطر نبود امکانات چقدر مجبورند حرف وقت طلایی خودشان بزنند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین