پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
طی مراسمی با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی کشور چهارمین مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان در واحد میناب راه اندازی شد.

شعارسال: تورج اسدی رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان هدف از راه اندازی مراکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی را ایجاد بستری مناسب برای تجاری سازی دستاورد های تحقیقاتی و تولید ثروت ذکر کرد و گفت:هم اکنون چهار مرکز رشد در دانشگاه های آزاد اسلامی هرمزگان فعال است.

وی اظهار داشت:هر دانشجو و حتی فرد عامی که داری طرح و ایده ای است می تواند با مراجعه به مراکز رشد دانشگاه های آزاد از این پتانسیل استفاده کند.

اسدی همچنین با اشاره به امکانات، تجهیزات و کارگاه های موجود در دانشگاه های آزاد اسلامی، گفت:دانشگاه آزاد برای ساخت نمونه های اولیه آزمایشگاهی و بسته های فناور مبلغ 10 میلیون تومان و برای شرکت های فناور مبلغ 30 میلیون تومان به صورت بلاعوض کمک می کند.

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان بیان کرد:هم اکنون در هرمزگان علاوه بر واحد بندرعباس، میناب و قشم مراکز رشد در دانشگاه های حاجی آباد و بندرلنگه به صور واحدهای اقماری مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد بندرعباس فعال هستند.

در این مراسم که با حضور ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی کشور صورت گرفت، مجتمع کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد واحد میناب در زمینی به مساحت دو هزر و 400 متر مربع به بهره برداری رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت هرمز، تاریخ انتشار: 6آبان1395، کدخبر: 363982: www.hormoz.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین