پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
مدیر کل استاندارد استان قم گفت: استاندارد استان قم در استاندارد سازی جایگاه های سی ان جی کشور را از آن خود کرد

شعار سال: منصور فرزانه با اعلام این خبر افزود : بر اساس گزارشات دریافتی از سازمان ملی استاندارد و با استناد به بازرسی های مرحله ای از جایگاه های CNG و اقدامات انجام شده در جهت رفع نواقص بحرانی جایگاه ها در تمامی استان های کشور قم این رتبه را در استاندارد سازی جایگاه های CNG به دست آورد.

وی در این خصوص گفت: بازرسی از جایگاه های CNG با توجه به موضوع ایمنی جایگاه ها و اهمیت فوق العاده آن در ارتباط با مردم ، یکی از اولویت های مهم اداره کل استاندارد استان می باشد و با جدیت دنبال می شود.

فرزانه خاطرنشان کرد:در اجرای این طرح پس از مرحله اول بازرسی ها که از ابتدای سال 94 آغاز گردیده است ، از مجموع 42 جایگاه موجود در استان در نهایت تا امروز 39 جایگاه از مجموع جایگاه های مستقر در استان قم موفق به استاندارد سازی در بازرسی مرحله اول شده اند.

وی ادامه داد:بر این اساس این طرح ضریب استاندارد سازی استان قم را به میزان 93 درصد رسانده است که این میزان بالاترین ضریب استاندارد سازی در بین استان های کشور است و با توجه به اولویت رفع کامل نواقص بحرانی از اواخر سال 95 وارد فاز بازرسی ادواری از جایگاه ها شده است.

مدیر کل استاندارد استان قم یادآور شد:نقش سایر دستگاه های ذیربط در اجرای این طرح حائز اهمیت است و استفاده از ظرفیت های قانونی دستگاه های مرتبط منجر به بهبود کیفیت استاندارد سازی جایگاه های CNG در استان بیش از پیش خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد:امید است این طرح در مرحله بازرسی های ادواری سالانه نیز با جدیت بیشتر تا زمان استاندارد سازی کامل و مستمر تمامی جایگاه های موجود در استان ادامه داشته و تاثیر این کنترل و نظارت از سوی اداره کل استاندارد با همکاری ادارات ذیربط ، در تضمین ایمنی و سلامت شهروندان مشهود باشد .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان قم، تاریخ انتشار 15 تیر 96، کد مطلب: 964-4714-5:www.qom.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین