پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۹۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
فرماندار قم گفت:در طول دو ماه گذشته 115 خانه مسافر در قم که فاقد ایمنی لازم بود پلمب شد.

شعار سال: رضا سیار صبح امروز در جلسه کمیته ایمنی استان قم در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان افزود:این اقدام با مشارکت دستگاه های امنیتی و اجرایی به ویژه تعامل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفت.
وی تصریح کرد: در حال حاضر با بررسی های کارشناسانه نیز 500 خانه مسافر غیر مجاز در قم فعال است که این خانه ها ظرفیت 15 هزار تختی دارد و باید برای ارتقای ایمنی مسافران مورد رسیدگی قرار گیرند.
سیار بیان کرد:یکی از دغدغه های جدی در جهت خدمت رسانی به زائران در قم کمبود تخت در واحدهای اقامتی است که طبق نیاز موجود 12 هزار تخت دیگر نیاز است همین امر موجب شده عده ای با اجاره دادن واحدهای مسکونی به ارائه خدمت بپردازند.
وی تاکید کرد:لازم است بر روند فعالیت خانه های مسافر و خانه های اجاره ای نظارت دقیقی صورت پذیرد تا وضعیت ایمنی مسافران به مخاطره نیفتد.
فرماندار قم اظهار داشت:با توجه به حادثه خانه مسافر در قم باید ایمنی و استحکام خانه های مسافر مورد اهتمام ویژه ای قرار گیرد و نهادهای انتظامی و امنیتی صلاحیت این خانه های مسافر را تائید کنند.
وی ادامه داد:برای جبران کبمود واحدهای اقامتی مجاز و ایمن باید بانک ها در پرداخت تسهیلات مشارکت داشته باشند و حمایت های لازم از بخش خصوصی صورت پذیرد.
وی گفت:در جلسات گذشته آئین نامه های ایمنی مورد ارزیابی قرار گرفته است به خصوص نظارت بر فعالیت پیمانکاران در اجرای پروژه ها در ارتقای سطح ایمنی ضروری می باشد.
سیار عنوان کرد:ارتقای سطح ایمنی نیاز به آموزش و نظارت دقیق و بررسی های کارشناسانه دارد تا از حوادث مختلف جلوگیری به عمل بیاید.
وی خاطرنشان کرد:یکی دیگر از رویکردها اصلاح و بازسازی جایگاه های CNG از لحاظ ایمنی و مسائل حفاظتی در سطح استان قم می باشد.
فرماندار قم یادآور شد:همچنین در جهت جلوگیری از حوادث باید واحدهای آلاینده و پر خطر به خارج از مراکز هسته ای شهر منتقل شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان قم)، تاریخ 6 مهر 96، کد مطلب: 967-2514-5: www.qom.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین