پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
محمد رادمهر ضمن تاکید بر ضرورت نظارت و بازرسی به بازار اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسؤولان دستگاه‌های ذیربط وظیفه مهم و سنگینی را بر عهده دارند.
شعارسال: وی با اشاره به اهمیت تنظیم بازار به‌ویژه در ایام عید، افزود: سلامت و امنیت جامعه در پرتو اقدامات ستاد تنظیم بازار شهرستان است.

فرماندار شهرستان پارسیان بر ضرورت استمرار نظارت و کنترل بر بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در تمام ایام سال تاکید کرد و بیان داشت: دولت حمایت‌های لازم را برای کمک به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دارد که جهت تامین مرغ گرم و میوه شب عید برای شهرستان تامین و ذخیره‌سازی شده است و کالای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت آسان با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

رادمهر با اشاره به برنامه‌های گشت مشترک در شهرستان پارسیان گفت: در برنامه‌ریزی‌های نظارتی با تمرکز بر کنترل قیمت و پایش مستمر حوزه‌های کالایی مختلف شامل کالاهای اساسی، سعی در خدمت‌رسانی بهتری به مردم شریف و مهمانان نوروزی است تا با آرامش خاطر، کالاهای سالم و باکیفیت مصرف کنند.

وی به تشکیل ستاد تسهیلات سفر در پارسیان اشاره کرد و عنوان داشت: شهرستان پارسیان دروازه ورودی غرب هرمزگان است که در همین رابطه جهت رفاه حال مهمانان نوروزی 9 کمیته و کارگروه تشکیل شده است.

فرماندار پارسیان تصریح کرد: با توجه به اینکه مهمانان زیادی به این شهرستان به قصد جزایر هرمزگان و سواحل بسیار زیبای پارسیان سفر می‌کنند برنامه‌های بسیار متنوعی برای مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

رادمهر با بیان اینکه شهرستان پارسیان دارای مناطق بسیار دیدنی، تاریخی و طبیعی است، اظهار کرد: با توجه وجود جاذبه‌های گردشگری بسیاری همچون کلات سرخ و آبشار بنو و قلعه تاریخی بهده وهشنیز و ساحل ماسه‌ای بندر تبن در پارسیان قعطأ مهمانان زیادی به این شهرستان سفر خواهند کرد.

وی در پایان با بیان اینکه شهرستان پارسیان به مهمانان‌نوازی در هرمزگان مشهور است، تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اعضای ستاد موظفند تمام ظرفیت‌ها را جهت خدمات‌دهی مناسب به مهمانان فراهم کنند و کوتاهی و سهل‌انگاری از هیچ دستگاهی قابل پذیرش نیست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395، کدخبر: 13951210000049، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
حرف یا عمل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین