پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
رئیس مجمع امور صنفی استان بوشهر گفت: وضعیت ظاهری بازار بوشهر ساماندهی شود.

شعار سال: مصطفی گراشی ظهر شنبه در نشست تنظیم بازار اظهار داشت: بحمدالله شرایط بازار و شرایط قیمت‌ها وضعیت نرمال و خوبی است و از توازن مقبولی برخوردار هستیم که امیدواریم تداوم یابد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مواد غذایی و اقلام ضروری در استان گفت: ۳۵۰ غرفه از دهم اسفند تا ۲۴ اسفند راه‌اندازی شد که بیش از ۵۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه‌ها بازدید و خرید کردند که آمار قابل توجهی است.

گراشی تاکید کرد: در اقلام پرمصرف شب عید دارای ثبات قیمت‌ها هستیم که به ویژه در زمینه میوه، مرغ و آجیل این روند بسیار خوب است.

وی خواستار ساماندهی وضعیت ظاهری بازار مرکز استان شد و افزود: دستفروشان باعث بی‌نظمی در بازار شده‌اند که از شهرداری بوشهر و فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت انتظار داریم ورود کنند تا این مسئله نیز ساماندهی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب بوشهر ، تاریخ انتشار 26 اسفند 96، کدمطلب: 4129 ، www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
همین وضعیت ظاهری که درست بشه میتوه به گردشگریش هم کمک کنه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین