پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
استاندار بوشهر گفت: مسئولان استان بوشهر باید در مورد قیمت انواع کالاها به مردم اطلاع‌رسانی کنند و واقعیت بازار را به اطلاع مردم برسانند.

شعار سالعبدالکریم گراوند صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات مردم و فراهم کردن رضایت مردم اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم باید با بهترین کیفیت و مطلوب‌ترین شکل ممکن انجام گیرد و باید موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

وی، نظارت بر بازار و قیمت‌ها را وظیفه مهم مسئولان و دست‌اندرکاران دانست و افزود: مسئولان باید در کنترل و نظارت بازار نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند تا حق مردم تضییع نشود.

استاندار بوشهر بر لزوم اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع به مردم تاکید کرد افزود: مسئولان مرتبط باید در مورد قیمت انواع کالاها به مردم اطلاع‌رسانی کنند و واقعیت بازار باید به اطلاع مردم رسانده شود.

گراوند، با تاکید بر توجه به توسعه صنایع فراوری خرما و افزایش صادرات این محصول تصریح کرد: در زمینه صادرات خرما در استان بوشهر اقدامات خوبی امسال انجام گرفته که باید با تلاش بیشتری تداوم یابد و در زمینه بسته‌بندی خرما و صادرات این محصول از همه توان و ظرفیت موجود باید نهایت بهره را ببریم.

وی بر لزوم گره‌گشایی از واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: مسئولان ذیربط باید به دنبال گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان واقعی باشند و دستگاه‌های اداری و اجرایی نباید مانع کار تولیدکننده‌ها شوند.

استاندار بوشهر با تاکید بر گره‌گشایی در حل مشکلات سرمایه‌گذاران خاطر نشان کرد: بدون تردید هر مسئولی که در رفع مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران کوتاهی کند، بازخواست و با آن برخورد قاطع می‌شود.

گراوند بر لزوم نظارت بیشتر بر بازار تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های مسئول باید نظارت خود را بر بازار بیشتر کنند تا مردم با مشکل مواجه نشوند و به ویژه در ماه‌های پایانی سال باید نظارت‌ها بیشتر و مداوم‌تر شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 11دی 96، کدمطلب:1616765، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
وقتی این واقعایت ها از زبون مسئول به گوش مردم رسونده نشه باعث میشه که یه حباب غیر واقعی قیمت پیش بیاد که حتی بالاتر از اون چیزی باشه که مسئول فکرشو میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین