پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
بر اساس تفاهم‌نامه بین وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری بوشهر قرار است 176 طرح بهداشتی و درمانی در استان اجرا شود که تا هفته سلامت در اردیبهشت ماه سال آینده 100 طرح از این طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سالمحمد حسن باستی در نشست بررسی طرح‌های حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های دولت در حوزه سلامت بیان کرد: در چند سال اخیر شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در بخش سلامت کشور و به تبع آن در استان بوشهر هستیم.

وی افزود: وزیر بهداشت در 5 سال گذشته چندین بار به استان بوشهر سفر کرده و طرح‌های مهمی را افتتاح کرده که نشان از عزم جدی دولت برای اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی دارد.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 2 طرح مهم اورژانس هسته‌ای و بیمارستان قلب با همکاری وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی در بوشهر افزود: با توجه به اهمیت این دو طرح انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط نسبت به تسریع در اجرای آنها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امسال اعتبار خوبی برای ساخت بیمارستان 160 تختخوابی بوشهر در نظر گرفته شده است ادامه داد: به منظور تسریع در تکمیل ساخت اورژانس هسته‌ای و بیمارستان قلب بوشهر نیز اعتباری از محل اعتبارات استانی اختصاص خواهد یافت.

باستی به طرح‌های‌ توسعه‌ای بیمارستان‌های اهرم و دیر و اجرای بیمارستان جدید 17 شهریور برازجان اشاره و اضافه کرد: اجرای این طرح‌ها نیازمند تخصیص اعتبار ملی و استانی است.

وی با بیان اینکه طرح‌های مهمی در حوزه بهداشت و درمان استان در حال اجراست گفت: بر اساس تفاهم‌نامه بین وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری بوشهر قرار است 176 طرح بهداشتی و درمانی در استان اجرا شود.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، تا هفته سلامت در اردیبهشت ماه سال آینده 100 طرح از این طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 18دی 96، کدمطلب:۱۹۸۲۵۲۶، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین