پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۸۹۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: امسال ۱۴۸ طرح عمرانی با ۵۸۰ میلیاردریال اعتبار در استان بوشهر عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

شعار سال: سیدمحمدحسن باستی شامگاه شنبهدر آیین عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره بانوان گناوه با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: در توسعه این زیرساخت‌ها شهرها و روستاهای این استان به زمین چمن مصنوعی مجهز شده که نقش مهمی در افزایش سرانه فضای ورزشی این استان داشته است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در بعد ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی دارای جایگاه مهم و ویژه‌ای در کشور است تصریح کرد: در این راستا ورزشکاران گناوه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی دارای جایگاه مهمی هستند که کسب مقام‌های مختلف قهرمانی موید این ادعا است.

معاون استاندار بوشهر به قابلیتورزشکاران گناوه‌ای در کشور و عرصه‌های بین‌المللی پرداخت و گفت: ورزشکارانگناوه‌ای در رشته‌های ورزشی متعدد تاکنون در میادین جهانی و کشوری افتخارات بزرگی آفریدند و شایسته بهترین امکانات و خدمات هستند.

باستییکی از نیازهای بانوان این شهرستان را پلاژ بانوان دانست و تصریح کرد: برای اجرای این پروژه از محل عوارض آلایندگی اعتبار خاصی اختصاص می‌یابد و تلاش می‌شود امسال عملیات اجرایی ساخت پلاژ بانوان گناوه آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم اقدامات مهم و موثری برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی انجام شده افزود: در دولت تدبیر و امید در عرصه توسعه ورزش که مردم و جامعه به آن نیاز دارند اقدام‌های اساسی در شهرها و روستاهای استان بوشهر انجام داده است.

معاون امور عمرانی استان بوشهر با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان بوشهر بیان کرد: 148 طرح عمرانی با 580 میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر اجرایی شده که امید می‌رود با بهره‌برداری هر چه زودتر آنها گام‌های اساسی در توسعه شهر و روستاهای استان برداشته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در گناوه و دیلم خبر داد و خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی چهار روستایی گناوه و زمین دیلم از محل اعتبارات ملی همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره‌برداری رسید.

احمد بهروزیان‌فر با اشاره به آغاز عملیات ساخت سالن ورزشی گناوه بیان کرد:سالن ورزشی چند منظوره بانوان شهر گناوه به مساحت هشت هزار مترمربع و زیربنای دو هزار و 800مترمربع با اعتبار 50 میلیارد ریال ساخت آن آغاز شد که 10 میلیارد ریال آن وزارت نفت تامین کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 20 مهر 96، کد مطلب: 1552456:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین