پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
معاون استاندار بوشهر گفت: در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان بوشهر در ۲ سال گذشته ۱۱۹ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده که ۳۲ میلیارد تومان آن مربوط به امسال بوده است.

شعارسال: معاون استاندار بوشهر گفت: در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان بوشهر در ۲ سال گذشته ۱۱۹ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده که ۳۲ میلیارد تومان آن مربوط به امسال بوده است.

سعید زرین‌فر ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دشتستان با تاکید بر حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم دولت توجه به بنگاه‌های اقتصادی و حل مشکلات آن است که در این راستا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر و نقش آن در تامین مطالبات تولید کنندگان خاطرنشان کرد: سال گذشته در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر 870 میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب و از سوی بانک‌های عامل پرداخت شد و این در حالی است که 150 مورد از سوی بانک‌ها تسهیلات به صورت مستقیم به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر از پرداخت 320 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد:در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان بوشهر طی دو سال گذشته 119 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده که 320 میلیارد ریال آن مربوط به امسال بوده است.

زرین‌فر با تاکید بر پیگیری حل مشکلات مالیاتی و بیمه‌ای واحدهای تولیدی استان بوشهر بیان کرد: این مشکلات در کارگروه‌های تخصصی مورد توجه قرار می‌گیرد و راهکاری لازم ارائه می‌شود.

وی از ابلاغ 225 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: سود این تسهیلات 3 تا 8 درصد است که نسبت به مناطق مرزی، روستایی و عشایری توجه ویژه‌‌ای شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به تسهیلات اعتباری به حوزه اشتغال روستایی و عشایری تصریح کرد: اعتبارات تسهیلات روستایی و عشایری استان بوشهر 280 میلیارد تومان با سود شش درصد تعیین شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 دی 1396، کدخبر: 1610814، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
باید به صنایع اخلی بیش از پیش توجه بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین