پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۲۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
استاندار بوشهرگفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و 480 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در این استان پرداخت شده و استان رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

شعارسال: استاندار بوشهرگفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و 480 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در این استان پرداخت شده و استان رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در دور سوم سفرهای شهرستانی خود در بازدید از هشت پروژه شهرستان دشتستان گفت: تسهیلات ابلاغی استان بوشهر در بخش اشتغال روستایی یکهزار و 158 میلیارد ریال است که استان بوشهر تاکنون حدود 2 هزار و 950 میلیارد ریال طرح مصوب داشته است که این میزان 28 درصد بیشتر از سهم ابلاغی این استان است.

وی یادآورشد:پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در راستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار از اولویتهای استان است که با جدیت برنحوه اجرای طرحها و روند پرداخت نظارت می شود.

استاندار بوشهر اظهارداشت:تکمیل و بهره بردرای از واحدهای تولیدی و اشتغالزا در مناطق روستایی موجب اشتغال پایدار روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها می شود.

وی بیان کرد: بانکها با تسهیل گری و به منظور حمایت از اشتغال پایدار بر پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان اهتمام ورزند و هیچگونه کم کاری در این راستا پذیرفتنی نیست.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 23دی 1397 ، کدخبر:799522 www.borna.news،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین