پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گفت: امسال برای نخستین بار ۳۰ هزار روستایی از صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، بازنشستگی خود را دریافت می‌کنند.

شعار سال: محمد رضا واعظ مهدوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با راه‌اندازی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، افراد روستائی و عشایری که فاقد کارفرما بوده و از خدمات بیمه محروم بودند از بیمه و بازنشستگی برخوردار می‌شوند، اظهار داشت: امسال برای نخستین بار ۳۰ هزار روستایی از این صندوق بازنشستگی خود را دریافت می‌کنند.

وی افزود: براین اساس دولت سهم کارفرمایی بیمه شدگان روستایی، شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و عشایر را پرداخت می‌کند و روستائیان نیز سهم خود را که ماهانه معادل ۲۰ هزار تومان است باید بپردازند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر با بیان اینکه این صندوق آمادگی دارد تا ۵۰ هزار نفر را زیر پوشش خدمات خود قرار دهد، ادامه داد: امسال بیمه ۲۴ هزار نفر از جمعیت روستایی و عشایری با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال برای استان بوشهر پیش‌بینی شده است.

واعظ مهدوی تصریح کرد: هم اکنون یک میلیون و ۶۵۰ هزار خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری هستند و اولویت صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مناطق محروم و کم برخوردار است.

وی با بیان اینکه امسال معادل پنج هزار میلیارد ریال بودجه تامین سهم کارفرما برای این صندوق مصوب شده است بیان کرد: فعالیت یک هزارو ۹۰۰ کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر کشور در امر اشتغال فراگیر روستایی از جمله دیگر برنامه های این صندوق در سالجاری است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 تیر 97، کد مطلب: 13970417001006، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
واقعا امیدوارم همزمان با بازنشست شدنشون حق و حقوقشون رو هم بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین