پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
سازمان میراث فرهنگی با امضای تفاهم‌نامه همکاری با صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر، از روز گذشته موظف شده پس از ثبت‌نام هنرمندان و صنعتگران روستایی متقاضی، آنان را برای بهره‌مندی از مزایای پیش‌بینی‌شده در بیمه‌های اجتماعی به صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان معرفی کند.

شعار سال: معاون صنایع‌دستی کشور در این مراسم اعلام کرد که هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر زیر پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند. پویا محمودیان، تعداد افراد دارای کارت صنعتگری را ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد و از افرادی که هنوز در سامانه این سازمان ثبت نام نکرده‌اند خواست برای استفاده از مزایای پیش‌بینی‌شده در بیمه اجتماعی روستاییان هرچه سریع‌تر اقدام کنند. مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر نیز در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه همکاری، حداقل هزینه‌ای را که روستاییان و عشایر صنعتگر باید برای استفاده از مزایای این بیمه بپردازند، ۲۰ هزار تومان اعلام کرد. به گفته محمدرضا واعظ‌مهدوی، براساس قانون دولت موظف است دو برابر این مبلغ را به عنوان سهم کارفرمایی پرداخت کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 22 خرداد 97، شماره: 3399196


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
0
این صنایع دستی کشور میتونه ارز آوری خوبی رو داشه باشه اگه از فعالان اون حمایت کافی بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین