پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۰۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گفت: زنان فاقد درآمد و خانواده زندانیان در صورت انجام کار تولیدی یا مشاغل خانگی، خانواده‌های بدون سرپرست و خانواده‌هایی که سرپرست آنها سرباز است می‌توانند بیمه شوند.

شعار سال: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گفت: زنان فاقد درآمد و خانواده زندانیان در صورت انجام کار تولیدی یا مشاغل خانگی، خانواده‌های بدون سرپرست و خانواده‌هایی که سرپرست آن ها سرباز است می‌توانند بیمه شوند.

محمدرضا واعظ مهدوی گفت: در تعریف سطوح حمایتی افراد فاقد توان کاری، زنان فاقد درآمد و خانواده زندانیان در صورت انجام کار تولیدی یا مشاغل خانگی، تحت‌پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: خانواده‌های بدون سرپرست و خانواده‌هایی که سرپرست آن ها سرباز است نیز می‌توانند تحت پوشش این بیمه باشند.

واعظ مهدوی افزود: برای تحقق برنامه بیمه کردن سه میلیون و 400 هزار خانوار در کشور با هزینه 17 هزار میلیارد ریال، امسال به ازای هر خانوار روستایی، یک نفر بیمه می‌شود.

وی اظهار کرد: برای تأمین اجتماعی و مبارزه با فقر برنامه‌هایی به دولت ارائه شده که از یکی از آن ها، تحقق بیمه شدن قشر بازمانده از بیمه‌ است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر با اشاره به سطوح حمایتی گفت: در سطح اول حمایتی افرادی نظیر معلولان، معتادان، زنان بی‌سرپرست یا بد سرپرست، محجوران، کودکان یتیم و سالمندان تعریف شده و پس از آن، بیمه‌های پایه قرار دارند که برای نیروی کار و افراد شاغل است.سطح سوم مربوط به افرادی است که می‌خواهند از خدماتی بالاتر از سطح حداقل رفاه بهره‌مند شوند و در خدمات سطح دوم نیز خدمت شامل بازنشستگی، از کارافتادگی، فوت و درمان ارائه می‌شود.

واعظ مهدوی با اشاره به افزایش ضریب پوشش فوت روستاییان و عشایر گفت: در این بیمه به‌دنبال پوشش این جامعه هدف در مقابل حوادث غیر مترقبه و فقر نیز هستیم.

وی تصریح کرد: می‌خواهیم همزمان با جذب جامعه هدف، صنوف تولیدی در روستاها را شکل دهیم تا جامعه به سمت نظام بیمه‌ای برود و افراد از لایه‌های بیمه‌ای مختلف استفاده کنند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه ایران، تاریخ انتشار 21 خرداد 97، کد مطلب: 470088، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
سطح رسیدگی ما به خانواده زندانیان ، بسیار پایین است. یک زمانی فقط یاد گرفته بودیم که مقابله با جرم یعنی برخورد فیزیکی شدید با مجرم. اما حالا داریم پیامدها و هزینه های گزاف ، باور به چنین برداشت هایی را می دهیم.
با زندانی شدن رئیس خانواده،کل اعضای خانواده بشدت در معرض آسیب قرار می گیرند. می آییم جلوی یک مجرم را بگیریم، بدلیل ندیدن پیامدهای کار ، چند مجرم و اسیب دیده جدید تحویل اجتماع می دهیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
بیمه شدن خالی کمک زیادی نمیکنه بهترین راه برای ورود دوباره این افراد به اجتماع ایجاد کار و اموزش فن به اونهاست که بتونن در جامعه شروع به فعالیت و درامد زایی کنن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین