پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۱۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
براساس تفاهمنامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همه هنرمندان و فعالان صنایع دستی در روستاها و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

شعار سال: محمدرضا واعظ مهدوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر در حاشیه امضای این تفاهمنامه همکاری در مصاحبه با خبرنگاران، حداقل حق بیمه‌ای را که روستاییان و عشایر صنعتگر باید برای استفاده از مزایای این بیمه بپردازند، 20 هزار تومان اعلام کرد و گفت: براساس قانون، دولت نیز موظف است دوبرابر این مبلغ را به‌عنوان سهم کارفرمایی پرداخت کند. وی با بیان اینکه در این طرح صنعتگران روستایی و عشایر می‌توانند مانند سایر بیمه‌های اجتماعی در کشور از حقوق بازنشستگی بهره‌مند شوند، استفاده از حقوق از کارافتادگی و فوت را از دیگر مزایای پیش‌بینی شده در این بیمه دانست. واعظ مهدوی، داشتن کارت صنعتگری از سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی را برای متقاضیان الزامی دانست و تأکید کرد: سن این افراد نباید بیشتر از 50 سال باشد. وی خاطرنشان کرد: هرچقدر سنوات بیمه‌پردازی متقاضیان بیشتر باشد در زمان بازنشستگی حقوق بیشتری دریافت می‌کنند. خانم دکتر محمودیان معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه بیش از دو میلیون نفر از جمعیت کشور در حوزه‌های مربوط به صنایع دستی به صورت غیررسمی فعالیت می‌کنند، اجرای طرح بیمه اجتماعی صنعتگران روستایی را گامی مؤثر برای ایجاد امنیت شغلی این گروه از جمعیت کشور دانست.

محمودیان از آمادگی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور برای ارائه معرفی نامه به صنعتگران روستایی خبر داد و گفت: براساس این معرفی‌نامه متقاضیان می‌توانند زیرپوشش بیمه اجتماعی روستاییان قرار گیرند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه ایران، تاریخ انتشار 22 خرداد 97، کد مطلب: 470193، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
واقعا باید احسنت گقت به تموم مسبب های این قضیه...امیدوارم نه هیچ وقت نقض بشه نه کسی بتونه جلوش وایسه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
چه خوب :) ی حرکت به نفع مردم زده شده امیداریم ک دوام داشته باشه م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین