پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۳۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر خواستار افزایش اختیارات بانک‌های استانی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی شد.
شعارسال: عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر با تبریک دهه کرامت و سالروز میلاد امام رئوف اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم باید مهم‌ترین دغدغه مسئولان باشد و گره‌گشایی از مشکلات و معضلات مردم نیازمند عزم جدی مسئولان است.
وی با تاکید بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی افزود: در برابر توقعات و انتظارات مردم در بحث اشتغال باید شبانه‌روزی کار کنیم و مردم نباید درگیر کاغذبازی و بوروکراسی اداری شوند و انتظار است در کمترین زمان ممکن، مشکلات مراجعه‌کنندگان مرتفع شود.
استاندار بوشهر خواستار افزایش اختیارات بانک‌های استانی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی شد و گفت: مدیران و کارشناسان بانک‌ها در استان از نیروهای توانمند و کاربلد هستند و انتظار داریم سقف اختیارات استان در پرداخت تسهیلات به ویژه در تسهیلات اشتغال روستایی افزایش یابد تا شاهد بهبود وضعیت اشتغال و کاهش نرخ بیکاری باشیم.
گراوند تصریح کرد: ضمن افزایش اختیارات بانک‌ها باید نظارت کافی نیز بر نحوه پرداخت‌ها اعمال شود و امیدواریم شاهد تسریع در پرداخت تسهیلات و نتیجتا بهبود وضعیت اشتغال باشیم.
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تقدیر از تلاش‌های جهادی استاندار بوشهر در پرداخت تسهیلات اشتغال اظهار داشت: استاندار بوشهر و اعضای کارگروه اشتغال استان عملکرد خوبی داشته‌اند و با جدیت در راستای رفع مشکلات گام برمی‌دارند.
حمید کلانتری افزود: مردم انتظار دارند مشکلاتشان در زمینه اشتغال رفع شود و مسئولان موظف هستند به دغدغه‌های مردم توجه جدی کنند و موانع را از پیش پای مردم بردارند.
وی یادآور شد: در استان بوشهر، با برنامه‌ریزی خوبی که صورت گرفته شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم که امیدواریم تا پایان مرداد ماه این وضعیت بهبود یابد و شغل‌های پایداری نیز ایجاد شود.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تقویت تعاونی‌های تولیدی شد و خاطر نشان کرد: تشکیل تعاونی‌های تولیدی و صادراتی در شهرستان‌ها امری مهم است و می‌توان ارزش افزوده اقتصادی در این بخش را به چند برابر افزایش داد.
سعید زرین‌فر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر نیز گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر ارائه کرد.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 3 مرداد 97 ، کد خبر : ۱۳۹۷۰۵۰۳۰۰۰۳۹۵ ، farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین