پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه آموزش‌های مهارت‌آموزی گفت: اشتغال پایدار با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد که بانک‌ها باید در این عرصه بیشتر تلاش کنند.
شعارسال: استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه آموزش‌های مهارت‌آموزی گفت: اشتغال پایدار با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد که بانک‌ها باید در این عرصه بیشتر تلاش کنند.

 عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی نقش مهمی در حل بسیاری از مشکلات جامعه از جمله بیکاری دارد اظهار داشت: مهارت آموزی و تربیت نیروی انسانی می‌تواند در حل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی  به خصوص حل معضل بیکاری اثر بخش باشد.

وی راه حل اشتغال را مهارت‌آموزی دانست و تاکید کرد: مهارت‌آموزی ضمن اینکه سبب ایجاد اشتغال می‌شود زمینه توسعه و پیشرفت جامعه را فراهم می‌کند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: راه حل اشتغال جزء با مهارت آموزی و تقویت مهارت راه دیگری ندارد.

گراوند ظرفیت ایجاد اشتغال در نظام اداری را محدود دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به محدود بودن ظرفیت اشتغال در نظام اداری باید اشتغال به سمت مهارت آموزی و توسعه  فعالیت بخش خصوصی فرهنگ سازی شود.

وی با تاکید بر نقش بانک‌ها به توسعه اشتغال‌‌زایی افزود: بانک‌ها باید نقش خود را در اشتغال‌زایی و اجرای طرح‌های تدوین شده بیشتر محقق کنند.

استاندار بوشهر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بانک‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود:  اشتغال پایدار با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد که بانک‌ها باید در این عرصه تلاش مضاعف کنند.

گراوند توسعه کشت گلخانه‌ای را یکی از برنامه‌های اجرایی استان دانست و خاطرنشان کرد: طرح‌های کشت گلخانه‌ای برای دریافت تسهیلات، به بانک‌ها معرفی شده که باید در پرداخت تسهیلات به این طرح‌ها که در راستای توسعه  برنامه کشاورزی است تسریع شود.

وی شتاب در توسعه مسیر رشد و بالندگی جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: امید می‌رود با معرفی مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای رشد و بالندگی استان با ارائه ایده‌های نو و کارآفرینی شتاب داده شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات عبدالرسول کازرونی «مدیرکل قبلی آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر» برای دوراهکی مدیرکل جدید این مجموعه آرزوی موفقیت کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 تیر 1397 ، کدخبر: 1769888 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
امیدوارم هرچه زودتر این اولیویت ها به برنامه های عملی شده تبدیل بشن تا مردم حداقل بتونن یه نفس راحت بکشن تو این وانفسا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین