پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۱۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت همکاری علمی دانشگاه با ظرفیت‌های اقتصادی استان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده طرح‌های علمی و مطالعاتی آبزی‌پروری و کشاورزی با همکاری سازمان یونیدو در استان اجرا می‌شود.
شعار سال: استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت همکاری علمی دانشگاه با ظرفیت‌های اقتصادی استان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده طرح‌های علمی و مطالعاتی آبزی‌پروری و کشاورزی با همکاری سازمان یونیدو در استان اجرا می‌شود.
عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست بررسی ظرفیت‌های علمی و توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند بوشهر با بیان اینکه منطقه ویژه علم و فناوری استان بوشهر یک ظرفیت مهمی برای توسعه و پیشرفت  استان محسوب می‌شود اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در عرصه‌های مختلف، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز آموزش عالی، پژوهشی باید از این قابلیت‌ها برای توسعه استان بهره ببرد.

وی، با اشاره به تدوین و اجرای دو طرح کشاورزی و آبزی‌پروری در استان بوشهر خاطر نشان کرد:  برای اجرای طرح مطالعاتی و علمی کشاورزی و آبزی‌پروری اعتبارات لازم با همکاری سازمان بین‌المللی یونیدو مصوب شده که  سهم اعتبارات استانی تخصیص می‌یابد.

استاندار بوشهر از تکمیل  اقتصادی زنجیره نخیلات و خرما در استان خبرداد و بیان کرد:طرح مطالعات علمی تکمیل زنجیره نخیلات در استان بوشهر با مشارکت تیم وزارت جهاد کشاورزی تحول مهمی در این عرصه ایجاد می‌کند.

گراوند اجرای شهر هوشمند بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به تدوین اجراء شدن شهر هوشمند بوشهراعتبارات لازم امسال تخصیص می‌یابد.

وی، با تاکید بر تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح مطالعات علمی در دو حوزه کشاورزی و آبزی‌پروری گفت: با همکاری سازمان یویندو  بر اساس ظرفیت‌های استان طرح‌هایی در دو حوزه شیلات و کشاورزی  اجراء می‌شود که دانشگاه خلیج فارس  نقش مهمی در  این پروژه علمی دارد.

استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت پیوند همکاری شرکت‌های دانش بنیان، پارک علم و فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تصریح کرد: سازمان یونیدو در اجرای طرح مطالعات علمی طرح‌های مختلف کشاورزی و شیلاتی همکاری می‌کند که باید از این فرصت برای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و تولیدی استان استفاده کرد.

گراوند با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های پژوهشی و علمی  در استان بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده طرح‌های علمی آبزی‌پروری و کشاورزی با همکاری سازمان یونیدو در استان اجراء می‌شود که اعتبارات مورد نیاز استانی آن تخصیص می‌یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 تیر 1397، کدخبر: 1764763 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ف75
این همکاری های سازمانی با نهاد های مختلفی که میتونن صنعت های مختلف مارو ارتقا بدن باید زودتر از این ها به انجام میرسید!هرچند الانم دیر نیست ولی امدوارم باقی بمونه این تعهد ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین