پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این استان از جایگاه مهمی در خلیج فارس قرار دارد گفت: دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر مستقر شود تا برای این روز مهم هرساله برنامه ریزی شود.
شعار سال: استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این استان از جایگاه مهمی در خلیج فارس قرار دارد گفت: دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر مستقر شود تا برای این روز مهم هرساله برنامه ریزی شود.
 عبدالکریم گراوند صبح امروز در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس  با بیان اینکه این همایش با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی با شکوه خاصی برگزار شد اظهار داشت: خدمات عوامل برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس ستودنی است.

وی با تاکید بر استقرار دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این استان از ظرفیت مهمی در حوزه خلیج فارس دارد باید دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر مستقر شود تا برای این روز مهم سالانه برنامه ریزی شود.

استاندار بوشهر با اشاره به  تشکیل کمیته‌های تخصصی همایش روز ملی خلیج فارس گفت: اعضا این کمیته‌ها توسط معاون سیاسی و امنیتی استاندار مشخص شود  تا اقدامات لازم برای روز ملی خلیج فارس سال آینده انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد موزه تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر استعمار بیان کرد: این اقدامی خوبی است که باید مورد بررسی قرار گیرد و شرایط برای ایجاد موزه مذکور فراهم شود.

گراوند با بیان اینکه بوشهر از نظر تاریخی یک گنج است تصریح کرد:  استان بوشهر بیشتر از ذخائر موجود در دریا و نفت و گاز، استان بوشهر پیشینه تاریخی و مقاومتی دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1730514 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین