پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۶۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
استاندار بوشهر تجلیل از خانواده‌های شهدا را امری مهم و ضروری خواند و گفت: همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدرخانواده معظم شهدای عرصه مقابله با سوداگران مرگ تجلیل می‌شوند.

شعار سالعبدالکریم گراوند صبح امروز در دیدار با خانواده شهید احمدکره‌‌بندی از شهدای مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ایثارگری شهدا سبب برقراری امنیت و آرامش ایران اسلامی شده است اظهار داشت: اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون نثارخون پاک شهدای والامقام است چراکه شهدا با فداکاری، نظام اسلامی را در مقابل ترفندها و توطئه‌‌های دشمنان بیمه و مصون و زمینه توسعه و پیشرفت جامعه در امنیت کامل را فراهم کرده‌‌اند.

وی، سرکشی از خانواده شهدا و پیگیری مسائل و خواسته‌های آنان را از وظایف مهم مسئولان دستگاه‌های اجرایی دانست و تاکید کرد: یاد و خاطره شهیدان باید همواره در جامعه زنده نگه داشته شود و حضور در جمع خانواده معظم شهدا سبب تقویت روحیه مسئولان می‌شود.

استاندار بوشهر، شهدای مبارزه با مواد مخدر را شهدای حفظ سلامت جامعه دانست و تصریح کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان اشاعه اعتیاد و بروز آسیب در جامعه است که آنها بیشتر نسل جوان را هدف قرار داده‌اند.

گراوند با بیان اینکه شهیدان احمد و محمد کره‌بندی از الگوهای عرصه مبارزه با مواد مخدر هستند خاطر نشان کرد: این شهیدان برای جلوگیری از ورود مواد مخدر در مقابله با اشرار مسلح و سوداگران مرگ ایستادگی کردند که شهیدان احمد و محمد کره‌بندی از الگوهای این عرصه هستند.

وی، با تاکید بر حراست و حفاظت از دستاوردهای شهدای والامقام گفت: شهدای مبارزه با مواد مخدر از جمله شهیدان احمد و محمد کره‌بندی جان شیرین خود را برای حفظ سلامتی هموطنان تقدیم کرده‌اند و باید از دستاوردهای این رزمندگان عرصه مبارزه با سوداگران مرگ حراست و حفاظت شود.

استاندار بوشهر تجلیل از خانواده‌های شهدا را امری مهم و ضروری خواند و گفت: همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدرخانواده معظم شهدای عرصه مقابله با سوداگران مرگ تجلیل می‌شوند.

گراوند با بیان اینکه شهدای مبارزه با مواد مخدر جانفشانی و دشواری‌های زیادی در این عرصه به جان خریده‌اند افزود: شهدای والامقام در راه حفظ و تثبیت آرمان‌های انقلاب جانفشانی و فداکاری کرده‌اند و شهدای مبارزه با مواد مخدر دشواری‌های زیادی به جان خریده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز دراین دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: شهید محمد کره‌بندی در سال 1362 در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شرق کشور به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری با اشاره به شهادت سرباز وظیفه احمد کره‌بندی افزود: این رزمنده بزرگ اسلام در سراوان استان سیستان و بلوچستان در جریان درگیری با اشرار مسلح در سال 1392 به فیض شهادت نائل آمد.

وی، جوانمردی، شجاعت و رشادت شهیدان را الگوی مناسب برای نسل جوان دانست و تاکید کرد: این شهدا با آموزه‌های قرآنی و ائمه اطهار(ع) تربیت شده‌اند که الگو پذیری از شهیدان می‌تواند جامعه را در مقابل توطئه‌ها مصون نگه دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 17 فروردین 97، کدمطلب: 1693573 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
واقعا چقدر مظلومانه اینها شهید میشن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
شهای نیروی انتظامی در یک مظلومیت سیاسی واقع شدند که به انها دارد بی توجهی می شود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین