پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح آبیاری نوین در اراضی نخلستانی استان بوشهر گفت: ۱۰ هزار هکتار نخلستان‌های استان بوشهر تحت پوشش این طرح قرار دارد که ۲۵ میلیارد تومان به زودی تامین می‌شود.
شعار سال: استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح آبیاری نوین در اراضی نخلستانی استان بوشهر گفت: ۱۰ هزار هکتار نخلستان‌های استان بوشهر تحت پوشش این طرح قرار دارد که ۲۵ میلیارد تومان به زودی تامین می‌شود.
 عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه ماده 11 آب و کشاورزی استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، با بیان اینکه موضوع آب از مشکلات جدی در استان بوشهر است، اظهار داشت: 10 هزار هکتار نخلستان‌های استان بوشهر تحت پوشش این طرح قرار دارد که مجوز تخصیص 25 میلیارد تومان  اخذ شده و به زودی تامین و پرداخت می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دارد و نباید از این حوزه غفلت شود.

گراوند با تاکید بر توسعه باغات و نخیلات در استان بوشهر اظهار داشت: با توسعه نخیلات و باغات در استان اشتغال حدود 18 هزار نفر تثبیت می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه آبزیان و شیلات افزود: استان بوشهر در پرورش میگو و ماهی در قفس و کشت گلخانه‌ای ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد که باید از آن نهایت بهره‌برداری شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: در حوزه محیط زیست هم باید ضمن رعایت مقررات زیست محیطی، زمینه برای توسعه بخش کشاورزی را فراهم کنیم. در حوزه آب و خاک و آبیاری نوین در استان بوشهر نیازمند کار بیشتری هستیم و باید قدم‌های بلندتری در این زمینه برداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1719375 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین