پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۶۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
استاندار بوشهر گفت: برای مقابله با گرانفروشی تشکیل گشت‌های مشترک تعزیرات، اداره صنعت و معدن و تجارت و سایر دستگاه های ذیربط برای نظارت مستمر بر بازارهای این استان ضروری است.
شعار سال: استاندار بوشهر گفت: برای مقابله با گرانفروشی تشکیل گشت‌های مشترک تعزیرات، اداره صنعت و معدن و تجارت و سایر دستگاه های ذیربط برای نظارت مستمر بر بازارهای این استان ضروری است.

عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه دولت ارز مورد نیاز برای تامین کالاهای اساسی مردم را تامین کرده حوزه نظارت و بازرسی و تعزیرات باید ورود کنند و اجازه سوء استفاده را به افراد سودجو و متخلف ندهند.

وی بیان کرد: اصناف و بازاریان به عنوان خط مقدم حوزه اقتصادی به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند و تقویت این حوزه ضروری است.

گراوند اظهار داشت: حوزه اصناف به صورت شبانه روزی در ارائه خدمات به جامعه اهتمام می ورزند و بازار، ریشه و پیشینه دینی و انقلابی در کشور دارد.

استاندار بوشهر ادامه داد: امیدواریم در فضای جدید نیز شاهد موفقیت بیش از پیش اصناف و رضایتمندی مردم باشیم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی یادآور شد: باید همه کمک و حمایت کنیم تا به کالای ایرانی توجه شود.

گراوند تاکید کرد: افزایش کیفیت کالای ایرانی نیز باید مورد تاکید و توجه تولیدکنندگان قرار گیرد تا مردم نسبت به خرید این کالاها رغبت بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر حمایت از مرغداران گفت: تامین نهاده های دامی از قبیل ذرت و سویا و سایر اقلام مورد نیاز مرغداران با اعلام نیاز اتحادیه مرغداران باید مورد تاکید قرار گیرد.

گراوند با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به 50 واحد مرغداری در استان بوشهر اظهار داشت: این تسهیلات با همکاری بانک سینا با نرخ بسیار ارزان در اختیار این واحدها قرار می گیرد.

وی بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی موظف است، مرغداران را با هماهنگی اتحادیه معرفی کند تا تسهیلات ارزان قیمت به آنها پرداخت شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 3 تیر 1397، کدخبر: 721688 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
خودتون رو خسته نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
این گشت ها باید تازه تاسیس شود؟تا حالا چگونه بازار کنترل و بررسی می شئد؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین