پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۸۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
استاندار زنجان گفت: هیچ کمبودی در تامین و توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در این استان وجود ندارد.

شعار سال: اسدالله درویش امیری شامگاه شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان به ضرورت توجه جدی به تنظیم بازار به ویژه در مرکز استان تاکید کرد و افزود: کنترل بازار مرکز بر شهرستان ها نیز تاثیر خود را می گذارد.

وی ادامه داد: عده ای در کشور با ارز چهار هزار و 200 تومانی کالا وارد کردند ولی در موقع توزیع، رعایت مردم را نمی کنند در حالی که بر اساس مقررات و قوانین و نیز اصل انصاف و وجدان، باید کالاها با سود متعارفی در بازار عرضه شود.

درویش امیری به ضرورت رصد دائمی و مرتب بازار در استان تاکید کرد و گفت: هر جا که به حق مردم تجاوز می شود باید با آن بر خورد شود و درمواردی هم که امکان تصمیم گیری در استان نیست، موارد باید بلافاصله به مرکز منعکس شود.

استاندار زنجان به تفاوت قیمت های مقرر با قیمت های موجود در بازار در برخی کالاهای مربوط به بخش کشاورزی و نهاده ها اشاره کرد و افزود: در شرایط حاضر دستگاه های بازرسی و نظارت و تعزیرات باید از کار عادی و روزمره بیرون بیایند و با پیگیری های شبانه روزی مانع از این شوند تا در این اوضاع و احوال در حق مردم اجحاف و ظلم شود.

درویش امیری به ضرورت عملیاتی کردن مفاد بخشنامه های ابلاغی در خصوص تنظیم بازار در استان تاکید کرد و گفت: همه افرادی که در استان برای واردات کالا از ارز چهار هزار و 200 تومانی بهره مند شده اند باید ظرف چند روز آینده زمینه و نوع فعالیت و محصولاتشان مشخص و معرفی شود.

وی به لزوم اطلاع رسانی به شهروندان و ارتباط مستقیم مدیران دستگاه های اجرایی با مردم اشاره و تصریح کرد: در این شرایط حساس انتظار از رسانه ملی این است تا همکاری تنگاتنگی با ستاد تنظیم بازار استان داشته باشد.

استاندار زنجان گفت: نباید وضعیتی پیش بیاید که مردم احساس کنند شهر بی کلانتر است و کسی پاسخگوی خواسته ها و مطالبات آنان نیست.

وی افزود: هر دستگاه اجرایی باید برحسب وظایف ذاتی خود تلاش کند تا اوضاع اقتصادی بهبود پیدا کند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 17 تیر 97، کد مطلب: 82964736، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
خوب مردم نسبت به مسیولین بی اعتماد شدند و این بی اعتمادی سبب میشه که مردم این حرف هارو باور نکنن
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین