پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
در حالی که زمان اندکی تا رونق بازار شب عید چهارمحال و بختیاری باقی مانده است، برنامه ریزی ها و اقدامات سازمان های مختلف برای تامین کالاهای اساسی خانوار در این استان انجام شده است.
شعارسال: در حالی زمان اندکی تا فعال شدن ورونق بازار شب عید در استان چهارمحال و بختیاری باقی مانده است، مسئولان استان از طرفی در حال برنامه ریزی برای تامین کالاهای اساسی وتنظیم بازار در شب عید هستند و از طرفی دیگر بازاریان در حال خرید محصولات مورد نیاز خانوار برای فروش در مغازه های خود هستند.

سازمان های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار از ماه ها قبل برنامه ریزی ها خود را برای تامین محصولات غذایی مورد نیاز خانوار در بازار شب عید آغاز کرده است و محصولات اصلی را خریداری و در سردخانه های استان ذخیره سازی کرده است.

طی برنامه ریزی ها انجام شده، جوجه ریزی مرغداری ها و تولید ماهی مزارع پروش ماهی به موقع انجام شده است و ماهی قزل آلا و مرغ گرم به موقع در بازار شب عید آماده عرضه به مصرف کنندگان می شود.

برنامه‌ریزی‌های لازم برای خرید و ذخیره‌سازی ۳۵۰ تن مرغ منجمد و ۲۰۰ تن گوشت قرمز در استان انجام شده استمدیر کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در این زمینه اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای خرید و ذخیره‌سازی ۳۵۰ تن مرغ منجمد و ۲۰۰ تن گوشت قرمز در استان انجام شده است.

وی گفت: تاکنون در این استان ۱۷۳ تن مرغ منجمد و ۳۴ تن گوشت قرمز خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

ذبیح الله غریب با تاکید بر اینکه مشکلی از نظر تامین گوشت در استان چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، افزود: از مجموع ۲۰۳ واحد مرغداری استان با ظرفیت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه جوجه، ۱۰۱ واحد با ظرفیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه فعال هستند.

رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود بیش از ۳۰۰ هزار قطعه جوجه بالای ۴۲ روز در مرغداری‌های استان، بیان کرد: در حال حاضر ۶۰۰ تن جوجه آماده عرضه به بازار در استان است.

غریب نیاز روزانه استان چهارمحال و بختیاری به مرغ را ۷۵ تن عنوان و بیان کرد: روزانه و تا عید نوروز ۴۰ تا ۴۵ هزار قطعه مرغ در استان آماده کشتار است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در دیماه انجام شده است، گفت: در بهمن ماه مجوز یک میلیون و ۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان صادر شد که از این مقدار ۷۵۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که این نشانگر مازاد تولید گوشت مرغ در استان است.

* تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی خانوار در استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این زمینه به خبرنگار مهر اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی خانوار در استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

سیامک سلیمانی دشتکی عنوان کرد: فراهم کردن رضایت مردم در تامین کالاهای اساسی در شب عید این استان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه فراهم کردن رضایت مردم در تامین کالاهای اساسی در بازار شب عید این استان ضروری است، اظهار داشت: هم اکنون برنامه ریزی ها برای تامین کالاهای اساسی از جمله میوه، گوشت و... انجام شده است.

وی عنوان کرد: هم اکنون سیب درختی و پرتقال مورد نیاز چهارمحال و بختیاری خریداری و در انبارهای استان چهارمحال و بختیاری ذخیره سازی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری نمایشگاه ها و یا فروش فوق العاده در واحدهای صنفی و تولیدی می تواند در افزایش رضایتمندی عمومی نقش مستقیم مهمی داشته باشد.

وی بیان کرد: باید نظارت بازرسان در بازار شب عید برای جلوگیری از تخلفات احتمالی واحدهای صنفی بیشتر شود.

* فروش فوق العاده ویژه ایام نوروز در ۴۰۰ واحد صنفی چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فروش فوق العاده ویژه ایام نوروز در ۴۰۰ واحد صنفی چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

نعیم امامی با اشاره به اینکه فروش فوق العاده ویژه ایام نوروز در ۴۰۰ واحدصنفی چهارمحال و بختیاری اجرا می شود، اظهار داشت: این مراکز در سطح استان در ایام پایانی سال مشخص می شوند.

وی عنوان کرد: کالاهای اساسی خانوار در این فروشگاه ها با تخفیف ۱۵ درصدی ارائه می شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی برنامه ریزی های انجام شده بازرسان سازمان صنعت، معدن و چهارمحال و بختیاری به صورت ویژه بر فروش این فروشگاه های منتخب نظارت دارند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1395، کدخبر: 3909270 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
همه سال فقط شعار می دن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین