پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۱۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در یک ماه گذشته بیش از سه تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی در شهرستان لردگان کشف و معدوم‌سازی شد.

شعار سال:  عبدالمحمد نجاتی اظهار داشت: در بازرسی‌های روزانه اکیپ‌های نظارت بر فرآورده‌های خام دامی شبکه دامپزشکی شهرستان مقدار سه هزار و 319 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی کشف و پس از هماهنگی‌های لازم و با حضور نماینده دادستان معدوم‌سازی شدند.

وی افزود: از مجموع سه هزار و 319 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی 500 کیلوگرم ماهی، 1500 کیلوگرم گوشت قرمز و مقدار 819 کیلو گرم مرغ و 500 کیلوگرم در شهرهای آلونی، فلارد و لردگان با حضور بازرسان دامپزشکی جمع‌آوری شد.

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری در توصیه به شهروندان بیان کرد: نگهداری گوشت تازه به مدت 24 ساعت در یخچال و ترد شدن آن «حالت جمود نعشی» باعث از بین رفتن ویروس‌ها از جمله ویروس تب کریمه کنگو در گوشت می‌شود.

نجاتی با بیان اینکه در صورت مشاهده هر گونه تخلف در محل مربوطه به تخلفات رسیدگی می‌شود، گفت: بازرسان دامپزشکی با رصد تمام جوانب بهداشتی در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی هر گونه تخلفی را بلافاصله در محل رسیدگی و با موارد تخلف برخورد قانونی می‌کنند.

وی از مردم خواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن‌های 8-33339007 و تلفن گویای 1512 اداره کل را مطلع و در شهرستان‌ها نیز با شبکه‌های دامپزشکی تماس بگیرند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 تیر 1396، کد مطلب: 1459395: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
مردم باید در این زمینه همیشه به یاد داشته باشند که بدون مهر وزارت بهداشت بر روی محصولات گوشتی و زراعی این محولات دارای کیفیت مناسب نیستند و با این کار سلامت خود و خانواده خود را به خطر می اندازند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین