پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۸۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه وقتی در سفر هستیم بفهمیم برق منزل رفته است یا نه؟ فرض کنید می‌خواهید یک هفته ای به سفر بروید و کلی گوشت و مرغ منجمد در فریزر و یخچال دارید.
شعارسال: شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه وقتی در سفر هستیم بفهمیم برق منزل رفته است یا نه؟ فرض کنید می‌خواهید یک هفته ای به سفر بروید و کلی گوشت و مرغ منجمد در فریزر و یخچال دارید. اگه در این مدت برق منزل شما قطع بشود و این‌ مواد خوراکی منجمد آب شوند، محیط فریز شما مستعد رشد باکتریهای زیادی می شود و بعد از اینکه برق مجددا وصل شود و اینها مجددا فریز بشوند، شما چگونه متوجه می شوید که این‌ مواد خراب شده اند و دیگر قابل استفاده نمی باشند؟ و همین موضوع احتمالا مسمومیت های غذایی شدیدی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. حال راه حل چیست؟

قبل از سفر درون یک لیوان آب بریزید و آن را در فریزر بگذارید تا کاملا یخ بزند. سپس یک سکه‌ فلزی برداشته و روی آب یخ زده درون لیوان بگذارید و با خیال راحت وسایل سفرتان را در صندوق عقب خودروی خود گذاشته و به سفر بروید. پس از اینکه به امید خدا با تنی سالم از سفر برگشتید و مشاهده کردید که سکه همچنان روی یخ باقی مانده، به این معنی است که یا قطعی برق نداشته اید و یا اگر هم بوده آنقدری نبوده است که یخ آب شده و خوارکی های منجمد شده شما خراب شده باشند. اگر سکه‌ به سمت پایین لیوان و به اصطلاح ته آن رسیده باشد، ما در سبقت آزاد به شما توصیه می کنیم هرچه سریعتر این مواد غذایی را از فریزر خارج کرده و آنها را در انتظار ماشین حمل زباله بگذارید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سبقت آزاد، تاریخ انتشار: 25 آبان 1395، کدخبر: - ، www.sebghatazad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین