پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۸
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از افزایش ظرفیت سردخانه های چهارمحال و بختیاری خبر داد.

شعارسال: ذبیح الله غریب با اشاره به افزایش ظرفیت سردخانه های چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: افزایش ظرفیت سردخانه های چهارمحال و بختیاری از مهمترین اقدامات دولت در این استان به شمار می رود.

وی بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت سردخانه های چهارمحال و بختیاری به بیش از ۱۰۰ هزار تن رسیده است.

فعالیت ۱۵ سردخانه در چهارمحال و بختیاری

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ سردخانه در این استان فعال است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سردخانه های چهارمحال و بختیاری در نگهداری محصولات از جمله سیب زمینی، هلو، مرغ، ماهی و... فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه این سردخانه ها در شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان، سامان و ... فعال هستند، بیان کرد: افزایش ظرفیت سردخانه های چهارمحال و بختیاری زمینه ساز افزایش تولیدات کشاورزی در برخی نقاط استان شده است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: توسعه سرد خانه های چهارمحال و بختیاری موجب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و افزایش درامد کشاورز و باغدار در این استان شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 13 مرداد 1397 ، کد خبر: 4365494 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین