پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: پنج زنجیره تولید گوشت مرغ در استان فعالیت می کند.

شعار سال: اسمعیل کریم زاده در جلسه کارگروه پژوهش و توسعه صنعت طیور استان با بیان اینکه برای توسعه صنعت طیور تشکیل تشکل های استانی لازم و ضروری است گفت: پنج زنجیره تولید گوشت مرغ در استان وجود دارد که آذربایجان غربی با تولید سالانه بیش از 79 هزار تن گوشت سفید مرغی و تولید 85 میلیون قطعه جوجه یکروزه در سطح مرغداری های استان جزو استان های مطرح و شاخص در صنعت طیور در کشور است.

کریم زاده افزود: حمایت و فراهم کردن بستر رشد و شکوفایی صنعت طیورکه تامین کننده سلامت و امنیت غذایی مردم در جامعه است ، جزو وظایف اصلی وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران جزو ده کشور برتر دنیا در تولید گوشت سفید مرغی است، تصریح کرد: در چشم انداز برنامه ششم توسعه رشد اقتصادی هشت درصدی پیش بینی شده که ۲.۳ درصد ان از محل بهره وری تعیین شده است که توسعه متوازن، افزایش بهره وری و کیفیت محصول با تکیه بر دانش محوری و استفاده از یافته های علمی و پژوهشی جزو اولویت ها و اهداف اصلی وزارت جهاد کشاورزی در توسعه زنجیره صنعت طیور است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: همزمان با فرآیند تولید باید به دنبال دست یابی به بازار های صادراتی و توسعه این صنعت در استان بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان آذربایجان غربی) ، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کد مطلب: 965-1391-5:www.orumiyeh.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین