پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 18
کد خبر: ۱۲۸۵۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
قائم مقام بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مردم برای تامین اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان، نگران نباشند.

شعارسال: مهدی کاظم نژاد در استودیو بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما گفت: به دلیل افزایش تقاضای کالاها در ماه مبارک رمضان، اقدام به راه اندازی طرح ضیافت کرده ایم کالاهایی همچون برنج، گوشت قرمز، تخم مرغ، روغن و شکر و خرما از محصولاتی هستند که در طرح ضیافت جای گرفته اند.


وی ادامه داد: برخی کالاها همچون مرغ با کاهش قیمت همراه خواهند بود که می توان به تولیدکنندگان طیور قول داد نگران این کاهش نرخ نباشند؛ زیرا وزارت جهاد کشاورزی برای ذخیره سازی اقدام به خرید تولیداتشان خواهد کرد. از سوی دیگر به مصرف‌کنندگان هم اطمینان می دهیم اگر محصولی گران شد، توزیع آن محصول مثلا مرغ را بیشتر خواهیم کرد.


کاظم نژاد­ در خصوص وضعیت بازار شکر و تخم مرغ هم شرایط را آرامش و باثبات عنوان کرد و گفت: قیمت تخم مرغ شانه ای ۱۲ هزار و ششصد تومان خواهد بود و در مورد سایر اقلام هم شاهد ۵ تا ۱۵ درصد کاهش خواهیم بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی - خبری اقتصاد ایران آنلاین ، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1397، کدخبر: 334018، www.eghtesadeiranonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
خیلی خوبه ؛ مردم دیگه نباید نگران گرانی این اقلام باشند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
امیدوارم برنجاش با کیفیت باشن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین