پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۴۶۲۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
قیمت هر شانه تخم مرغ در خرده فروشی‌های شهر تهران دوباره به ۱۸ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان رسید اما کمبودی برای عرضه این محصول وجود ندارد.
شعارسال: قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی (کف قیمت) دوباره به 20 هزار تومان نزدیک شده است و در تهران به قیمت 18 هزار تومان تا 20 هزار تومان به فروش می رسد.

در اوخر سال گذشته نیز قیمت تخم مرغ با قیمت‌های فعلی مطابقت میکرد اما دولت با واردات تخم مرغ ( ترکیه) قیمت این محصول را در بازار متعادل کرد و به محدود 13 هزار تومان تا 14 هزار تومان رساند.

بنابراین گزارش، در سال گذشته به دلیل بروز آنفلوآنزای مرغی میزان تولید تخم مرغ کاهش یافته بود اما اقدامات لازم برای تامین و تولید این محصول در دستور کار قرار گرفت.

قیمت مصوب هرشانه تخم مرغ در سامانه سازمان میادن میوه و تره بار نیز 12 هزار و 600 تومان است اما به دلیل فاصله زیاد قیمت این محصول با بازار تقاضا برای خرید افزایش یافته است و بر اساس مشاهدات مردمی در اکثر اوقات در مواقع عرضه صفوف طولانی برای خرید این محصول مشاهده می شود در عین حال کمبودی برای خرید این محصول در بازار آزاد وجود ندارد.

قیمت تخم مرغ در سامانه میادین میوه و تره بار شهرداری تهران را در ذیل مطلب مشاهده کنید.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 12مرداد 97، کدمطلب: 1792882،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین