پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
استاندار زنجان با اشاره به کاهش میزان تولید و افزایش مصرف برق در سطح کشور طی ماه های اخیر، تاکید کرد: همانگونه که بخش دولتی علیرغم سهم اندکی که در مصرف برق دارد، در صرفه‌جویی پیش‌قدم شده، از فعالین بخش های تولیدی و صنعتی نیز انتظار میرود همراهی بیشتری در این زمینه داشته باشند.
شعار سال: استاندار زنجان با اشاره به کاهش میزان تولید و افزایش مصرف برق در سطح کشور طی ماه های اخیر، تاکید کرد: همانگونه که بخش دولتی علیرغم سهم اندکی که در مصرف برق دارد، در صرفه‌جویی پیش‌قدم شده، از فعالین بخش های تولیدی و صنعتی نیز انتظار میرود همراهی بیشتری در این زمینه داشته باشند.
اسداله درویش امیری در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، با بیان اینکه ۵۴ درصد مصرف برق در حوزه صنعت، ۲۲ درصد مصرف در بخش کشاورزی و تنها ۴.۵ درصد مصرف مربوط به بخش های اداری استان است، اظهار کرد: واحدهای اداری استان با جابجایی ساعات کاری کارکنان دولتی و کاهش مصرف برق واحدهای اداری خود به جامعه پیام دادند که بدنه دولت در امر صرفه جویی پیش‌قدم شده است.
وی کاهش چشمگیر سطح آب‌های ذخیره شده پشت سدها را موجب کاهش میزان تولید برق در کشور عنوان کرد و افزود: در کنار کاهش میزان تولید برق در کشور، بدلیل گرمای بیش از حد هوا شاهد افزایش مصرف برق بوده ایم که این عوامل موجب شد در برخی روزها حدود ۵۶ هزار مگاوات از ۵۷ هزار مگاوات برق تولید شد۶ در کشور ، روزانه مصرف شود.
مقام عالی استان خاطر نشان کرد: علیرغم ضرورت صرفه جویی در مصرف برق به مدیران حوزه برق استان تاکید شده بود که برق مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی بدون هماهنگی با آنان قطع نشود تا به تولید و اشتغال استان آسیبی وارد نشود.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در عین حال انتظار می رود در شرایطی که کشور نیازمند صرفه جویی در مصرف برق است، واحدهای تولیدی و صنعتی نیز از برقی که برای راه‌اندازی و فعالیت بخش تولید اختصاص یافته بصورت بهینه استفاده نمایند و از هدررفتن آن جلوگیری کنند.
استاندار زنجان ابراز امیدواری کرد با کاهش دما که از اواخر مردادماه پیش بینی شده است و با کاهشی که در مصرف برق استان انجام شده، مشکلات این حوزه مرتفع شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات واحدهای تولیدی استان در زمینه تامین ارز و واردات مواد اولیه مورد نیاز بخش تولید اشاره کرد و گفت: تمامی نیازها و مسائل اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی استان بطور مستمر پایش و احصاء می شود و در این راستا، مشکلات به مسئولین کشور منعکس و برای رفع آن پیگیری های لازم انجام می شود.
مقام عالی اجرایی استان بار دیگر بر ضرورت اهتمام جدی مدیران استان و کشور برای عبور از وضعیت حساس فعلی در کشور تاکید و تصریح کرد: در جلسه اخیر هم‌اندیشی مدیران استان نیز که با حضور تمامی مدیران و معاونین دستگاههای دولتی استان برگزار شده بود، تاکید شد که همه باید در شرایط کنونی کشور برای عبور از بحران ها فراتر از وظایف اجرایی و اداری خود مشارکت داشته باشند.
گفتنی است در ادامه این نشست، فعالین بخش خصوصی استان نیز به بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و راهکارهای حوزه تولید و صنعت پرداخته و همراهی بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی استان در رفع تنگناهای حوزه تولید و اشتغال را خواستار شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1397، کدخبر: 735293 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
همراهی بیشتر در صورتیه که با قطعی برق نخواد جنسشون خراب بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین