پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
استاندار زنجان بر تشدید نظارت بر اقلام مورد نیاز مردم تاکید کرد و گفت: انتظار ما از دستگاه‌هایی چون بازرسی و تعزیرات حکومتی این است که کار روزمره‌گی را کنار گذاشته و وارد عمل شوند.

شعار سال: اسدالله درویش‌امیری شامگاه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان، با بیان اینکه نظارت بر اقلام مورد نیاز مردم باید نسبت به سال‌های گذشته تشدید شود، افزود: زمانی که احساس کردیم در جایی در حق مردم ظلم شده و سودجویان نیز به دنبال به دست آوردن سودهای کلان برای خود هستند، این دغدغه‌ها باید به ستاد تنظیم بازار کشور منعکس شود.

وی با یادآوری اینکه هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی مردم در استان زنجان وجود ندارد، ادامه داد: انتظار ما از دستگاه‌هایی چون بازرسی و تعزیرات حکومتی این است که کار روزمره‌گی را کنار گذاشته و وارد عمل شوند؛ چرا که امروز شرایط به‌گونه‌ای است که بخشی از تولیدات‌مان با توجه به اینکه مواد اولیه این تولیدات وابسته به ارز است، محدودیت‌ها در این زمینه کمی بیشتر شده است.

استاندار زنجان در ادامه، یکی از نیازهای ضروری استان در برهه کنونی را کود شیمیایی برای امور کشاورزی عنوان و تصریح کرد: در این راستا بخشی از نیاز کشاورزان از طریق تولیدات داخلی و بخش دیگر نیز از طریق واردات محقق می‌شود، این در حالی است که تولید و واردات این محصول با ارز ۴۲۰۰ تومان بوده طبق قیمت مصوب باید با ۶۲۵۰ تومان عرضه شود که این طور نبوده و با قیمت غیرقانونی ۹۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

با احتکارکنندگان کالا و متخلفان به شدت برخورد خواهد شد

درویش امیری همچنین با تاکید بر اینکه در برهه کنونی با احتکارکنندگان کالا و متخلفانی که سعی در گران کردن اجناس و کالاهای اساسی مردم دارند، به شدت برخورد خواهد شد، اظهار کرد: در این اوضاع و احوال نباید اجاز دهیم که در حق مردم اجحاف شده و به مردم ظلم شود.

وی ادامه داد: اجحاف در حق مردم به این معنی است که عده‌ای با ارز ۴۲۰۰ تومان مواد اولیه و اجناس مختلف وارد کنند، ولی بدون رعایت ضوابط و مقررات اقدام به توزیع این اقلام کنند.

درویش امیری با بیان اینکه در برهه کنونی همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های اطلاعاتی باید وارد عمل شده و اجازه ندهند که کالاهای اساسی مردم در انبارها دپو شود، اظهار کرد: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که ستاد تنظیم بازار استان باید به این موارد وارد شده و به شدت با متخلفان برخورد کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 17 تیر 97، کدمطلب: 4341207، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
اینکه تعزیرات فعالیت و نظارت روزمره و کامل نداره عامل بی ثباتی بازار و نارضایتی مردم میشه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین