پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
استاندار بوشهر برنامه‌های فرهنگی، امدادی و اجتماعی هلال احمر را مورد اشاره قرار داد و گفت: آشنایی جوانان با فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به ویژه خدمات امدادی امری مهم و ضروری است.
شعار سال: استاندار بوشهر برنامه‌های فرهنگی، امدادی و اجتماعی هلال احمر را مورد اشاره قرار داد و گفت: آشنایی جوانان با فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به ویژه خدمات امدادی امری مهم و ضروری است.
عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با مسئولان جمعیت هلال احمر استان بوشهر، نقش مهم امدادگران در رسیدگی به حوادث مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: امدادگران با عشق و دلسوزی در رسیدگی به حادثه دیدگان خدمت می‌کنند که فعالیت این عزیزان قابل تقدیر و سپاس است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در بخش‌های مختلف خدمات گوناگون خود را به انسان و بشر بدون توجه به دین، مذهب، حزب و گروه ارائه می‌دهد گفت: نجات انسان و بشر هدف اصلی جمعیت هلال احمر است که امدادگران این جمعیت این خدمات را با انگیزه الهی توام می‌کنند.

استاندار بوشهر، کرامت بشر و انسان را هدف امدادگران جمعیت هلال احمر استان بوشهر دانست و تصریح کرد: در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی نقش جمعیت هلال احمر در عرصه‌های مختلف قابل تقدیر و سپاس است چراکه این جمعیت از فضای سیاست زده خارج شده و تنها به نجات و خدمات به انسان‌ها توجه دارد.

گراوند حضور سریع امدادگران در رسیدگی به حادثه دیدگان را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در حوادث گوناگون از جمله زلزله نخستین گروهی که به یاری حادثه دیدگان می‌شتابند امدادگران هلال احمر است که نشان از توانمندی و آمادگی بالای این قشرجوان در خدمات رسانی به جامعه هدف است.

وی با تاکید بر آشنایی نسل جدید با فعالیت‌های هلال احمر گفت: هفته هلال احمر فرصت مهمی برای آشنایی جامعه با خدمات و فعالیت جمعیت هلال احمر است که آشنایی جوانان با خدمات امدادی این جمعیت امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر خدمات فرهنگی و اجتماعی هلال احمر به خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان را مورد اشاره قرار داد و  تاکید کرد: باید نسل جدید و به‌خصوص کودکان را به فعالیت‌های این نهاد مهم اجتماعی آشنا کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1720175 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
این خدمات باید از مدرسه اموزش داده شود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین