پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در فصل تابستان شرایط خاصی دارد و باید از خاموشی و قطعی برق در این فصل جلوگیری شود.

شعار سال: عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست با مسئولان ‌برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر اظهار داشت: امروزه برق به یکی از الزامات زندگی تبدیل شده است و زندگی بدون برق قابل تصور نیست.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در فصل تابستان با گرمای سخت و طاقت‌فرسایی روبرو است، تصریح کرد: استفاده از برق برای روشن کردن وسایل خنک‌کننده در فصل تابستان یک نیاز ضروری است.

استاندار بوشهر خواستار جلوگیری از قطعی بر در فصل تابستان شد و اضافه کرد: باید برق پایدار برای استان بوشهر تامین شود تا کمترین مشکل را در فصل تابستان شاهد باشیم.

وی خواستار رعایت الگوی مصرف از سوی مردم در زمینه استفاده از انرژی برق شد و ادامه داد: باید فرهنگ‌سازی صحیح مصرف برق در استان بوشهر و دیگر نقاط انجام شود.

گراوند با اشاره به ظرفیت بالای استان بوشهر در زمینه پرورش آبزیان، اضافه کرد: یکی از مشکلات سایت‌های پرورش میگو در استان بوشهر تامین برق است که باید برای رفع مشکلات این بخش تلاش شود.

توسعه طرح‌های برق‌رسانی

مدیرعامل ‌برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر نیز در این نشست از اجرای پروژه‌های متعدد در حوزه استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: فاز نخست خط دو مداره برق ۲۳۰ کیلو ولت از چغادک به بوشهر اجرا می‌شود.

عبدالعزیز کریمی از اجرای خط انتقال از پست تنگسیر بوشهر با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال به مدت سه سال خبر داد و افزود: پروژه‌های برق‌رسانی در استان بوشهر با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تدوین شده است.

وی با اشاره به افزایش ۹.۵ درصدی مصرف برق در استان بوشهر طی سال گذشته، ادامه داد: سال گذشته با تغییر ساعت کار ادارات شاهد کاهش مصرف در زمان پیک بار بودیم که انتظار می‌رود امسال نیز این اقدام انجام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب بوشهر ، تاریخ انتشار 10 اردیبهشت 97، کدمطلب: 7011 ، www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین