پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۹۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
عبدالکریم گراوند بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی اظهار داشت: استان بوشهر در بخش خصوصی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید به صورت ویژه حمایت شود.
شعار سال: استاندار بوشهر از تلاش برای رفع مشکلات بازرگانان خبر داد و گفت: بوشهر از قدیم دروازه تجارت ایران بوده است و اکنون نیز باید فضای مناسبی برای تجارت در استان فراهم شود.
عبدالکریم گراوند بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی اظهار داشت: استان بوشهر در بخش خصوصی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید به صورت ویژه حمایت شود.

وی هدف از تشکیل شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی را حل مشکلات تجار و فعالان اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: باید با تقویت ارتباط بین دستگاه‌ها با بخش خصوصی رفع مشکلات صنایع و تولید و فعالان اقتصادی و تجار در دستور کار قرار گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به ایجاد شرایط پهلوگیری کشتی‌های تجاری با ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر، اضافه کرد: پیمانکار اسکله مجتمع بندری نگین وعده داده است که این اسکله تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیربناهای مجتمع بندری نگین بوشهر نقش مهمی در بهبود فعالیت‌های بندری در استان بوشهر خواهد داشت بیان کرد: رونق اقتصادی و توسعه تجارت دریایی از مهمترین دستاوردهای بهبود زیرساخت‌های بندری استان خواهد بود.

گراوند از تشکیل کارگروهی با مسئولیت حوزه اقتصادی استانداری بوشهر برای پیگیری و رفع مشکلات تجار و فعالان اقتصادی خبر داد و خاطرنشان کرد: مشکلات بازارگانان و تجار استان بوشهر با حضور مسئولان بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات بازرگانان استان بوشهر در حوزه بنادر افزود: برخی از مشکلات بخشنامه‌ای نیز وجود دارد که باید در سطح ملی برای اصلاح این بخشنامه‌ها تلاش شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 خرداد 1397، کدخبر: 4311133 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
امیدواریم مشکلات این استان به زودی برطرف شود و دیگر چنین خبر های ناخوشایند تجاری ای را نشنویم
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
مشکلات بازرگانان که دارن همینطور جنس هایی که داره به تولید ملی لطمه میزنه رو وارد می کنن چرا باید حمایت بشن؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین