پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۲۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
استاندار بوشهر با بیان اینکه توسعه اختیارات شورای معادن استان یک ضرورت است گفت: اختیارات واگذار شده به شورای معادن برای رونق و حل مشکلات معادن استان بوشهر باید افزایش یابد.
شعار سال: استاندار بوشهر با بیان اینکه توسعه اختیارات شورای معادن استان یک ضرورت است گفت: اختیارات واگذار شده به شورای معادن برای رونق و حل مشکلات معادن استان بوشهر باید افزایش یابد.
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای معادن استان بوشهر با تسلیت سالروز ارتحال امام راحل بر بهره جستن از لیالی قدر تاکید کرد و اظهار داشت: شب‌های قدر فرصت مهمی برای کسب معرفت و خودسازی معنوی ومادی انسان  است که باید از این لیالی بهره لازم برده شود.

وی، با گرامیداشت 15 خرداد این روز را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود:  تبیین 15 خرداد باید مورد توجه قرار بگیرد تا نسل جوان ریشه انقلاب اسلامی دریابد.

استاندار بوشهر با تاکید بر تشکیل کارگروه تعاملی برای حل مشکلات معدن‌کاران گفت: این کارگروه باید بین مسئولان منابع طبیعی، صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تشکیل شود تا مصوبات آن در شورای معدن استان مورد توجه قرار بگیرد.

گراوند با تاکید بر افزایش اختیارات شورای معادن استان‌ بوشهر تصریح کرد: اختیارات واگذار شده به شورای معادن برای رونق و حل مشکلات معادن استان بوشهر باید افزایش یابد.

وی، با اشاره به حوزه زیست محیطی و منابع طبیعی در بهره‌برداری از معادن افزود: فعالیت معادن باید بر مبنای  احیاء محیط زیست و حفظ منابع طبیعی باشد چراکه با تحقق این مهم ضمن ایجاد اشتغال‌زایی از تخریب محیط زیست و منابع طبیعی جلوگیری می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1397، کدخبر: 1741683 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین