پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۲۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
استاندار بوشهر گفت: برخی واحدهای معدنی استان درخواست اقساطی شدن پرداخت حقوق دولتی خود را داشتند که در راستای تحقق شعار رونق تولید با این مهم موافقت شده است.

شعارسال: استاندار بوشهر گفت: برخی واحدهای معدنی استان درخواست اقساطی شدن پرداخت حقوق دولتی خود را داشتند که در راستای تحقق شعار رونق تولید با این مهم موافقت شده است.

عبدالکریم گراوند در نشست شورای معادن استان بوشهر اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با موانع داخلی فراروی حوزه تولید این استان به طور جدی برنامه ریزی داشته باشند.

وی بیان کرد: در شرایطی که برخی حوزه‌های تولید با موانع خارجی ناشی از تحریم‌ها مواجه هستند تسهیل سازی در موانع داخلی فراروی حوزه تولید می‌تواند زمینه ساز رونق شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر در بخش‌های مختلف به ویژه معدن دارای ظرفیت بالقوه است که شکوفایی آن می‌تواند علاوه بر افزایش سرمایه گذاری و اشتغال به ارزآوری نیز کمک شایانی کند.

گراوند تاکید کرد: برخی از واحدهای معدنی استان بوشهر در پرداخت حقوق دولتی خود درخواست اقساطی شدن داشتند که در راستای تحقق رونق تولید با این مهم موافقت شده است.

وی افزود: در این زمینه واحدهای معدنی می‌توانند ۲۵ درصد حقوق دولتی معدن خود را به صورت نقدی و مابقی را با صدور چک و یا سفته و به شکل اقساطی پرداخت کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: در راستای صرفه جویی در مصرف آب نیز واحدها باید با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، بازچرخانی آب را در واحدهای خود اجرایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با بدهی واحدهای معدنی به شرکت آب منطقه‌ای نیز باید با برگزاری نشست نسبت به تعیین وضعیت واحدهای بدهکار تصمیم گیری شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار :2 خرداد 98، کد خبر:98030200735 www.isna.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین