پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۷۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
استاندار بوشهر گفت: امروز برای مقابله با توطئه ها و برنامه های دشمن بیش از هر زمان دیگری به اتحاد، انسجام و همدلی همه گروه ها و قشرهای مختلف جامعه نیاز است.
شعار سال: استاندار بوشهر گفت: امروز برای مقابله با توطئه ها و برنامه های دشمن بیش از هر زمان دیگری به اتحاد، انسجام و همدلی همه گروه ها و قشرهای مختلف جامعه نیاز است.

عبدالکریم گراوند  در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر در گناوه گفت : در شرایط کنونی پیروزی، سربلندی و تداوم انقلاب در گرو با هم بودن همه گروه ها با هر گرایشی است.

وی اظهار کرد: همه تلاش دشمن در سال جاری برای نفوذ در میان مردم از راه سوء استفاده از مسایل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و صنفی جامعه باهدف تضعیف نظام و انقلاب است و باید مراقب و هوشیار بود.

استاندار بوشهر گفت: در این برهه زمانی دوستداران نظام جمهوری اسلامی، شهدا و امام (ره) باید به صورت منسجم و متحد در کنار هم باشند.

گراوند افزود: در مقابل جوسازی ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی نباید در درون کشور به خودمان، بزرگان و معتمدان نظام، افراد متدین، صاحب نظر و کسانی که به آنان افتخار می شود تعرض شود زیرا این حرکت ها خوراک تبلیغاتی برای رسانه های بیگانه است.

وی ادامه داد: از همه قشرها، گروه ها و هر قلمی، زبانی و تریبونی انتظار می رود در جامعه اسلامی اتحاد، انسجام و برادری را تقویت کنند.

استاندار بوشهر گفت: باید دولت را کمک و یاری کنیم زیرا همه در کشتی انقلاب نشسته ایم و اگر این کشتی آسیب ببیند، دچار مشکل می شویم.

استانداربوشهر با تقدیر از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روزجهانی قدس افزود: مردم غیور و سلشحور این استان با وجود گرمی هوا و با زبان روزه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و باردیگر وفاداری خود را نسبت به انقلاب ثابت کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1397، کدخبر: 716448 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
امروز بیشتر از هرچیز دیگری نیازمند وحدت و تعامل میان مردم و دستگاه های کشور هستیم
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
مردم نون ندارند بخورند اقا جان
یه عده مدیر خدا نشناس در خننه های میلیاردی زندگی میکنن و مردم رو به صبر دعوت می کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین