پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از تدوین سند اجتماعی استان خبر داد و گفت: گستره فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد استان بوشهر توسعه یافته است.

شعار سالعبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در آئین رونمایی از سامانه سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد شاهد اقدامات خوبی در دولت یازدهم بودیم و در استان بوشهر نیز قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی به ظرفیت‌های بالای سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در بخش‌های مختلف از جمله مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر شاهد عملکرد مطلوب سازمان‌های مردم نهاد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از راه‌اندازی مرکز رصد اجتماعی استان بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: پیگیری عالمانه و دقیق آسیب‌های اجتماعی و گرفتن اطلاعات و آمار دقیق جامعه از مهمترین اهداف راه‌اندازی این مرکز است.

وی از تدوین سند اجتماعی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در راستای تدوین این سند از نظرات کارشناسی سازمان‌های مردم‌نهاد به خوبی استفاده می شود.

گراوند به تفاوت‌های مسائل اجتماعی در مناطق مختلف استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: هر منطقه از استان به صورت مجزا در تدوین سند اجتماعی استان دیده می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 9 خرداد 96، کدمطلب:3992683، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
کی ؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین