پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۰۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهربا اشاره به کشف مواد مخدر جاسازی شده در کالا‌های تجاری گفت: در این راستا تیم سگ‌های موادیاب در گمرک‌های جنوبی استان بوشهر مستقر شدند.
شعار سال: ارسطو ترکمان‌منش برخورد قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، سپاه، مرزبانی، و گروه‌های مردم نهاد در شناسایی و کشف مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

وی کشف بیش از ۱۸ تن مواد مخدر در سال گذشته در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مسیر ترانزیت مواد مخدر از خشکی به سمت دریا سوق داده شده که بخش اعظمی از مواد مخدر کشف شده در سواحل و خلیج فارس بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه در ۷ ماه امسال ۸.۵ تن مواد مخدر در استان کشف شده افزود: با رصد فعالیت قاچاقچیان به صورت شبانه‌روزی تمام راه‌های انتقال مواد مخدر به استان مسدود شده و هر گونه جابه‌جایی مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان در تور تیم‌های مبارزه کننده گرفتار می‌شوند.

ترکمان‌منش از اقدامات گسترده برای برخورد قاطع با قاچاقچیان خبر داد و بیان کرد: با کشف برخی از مواد مخدر از طریق جاسازی در کالا‌های تجاری، شناسایی و کشف این مواد افیونی در دستور کار تیم‌های مبارزه کننده قرار گرفته است که با شیوه‌های مختلف برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به استقرار تور گسترده برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در نقاط ساحلی، بندری و دریایی تاکید کرد: در این راستا تیم سگ‌های موادیاب در گمرک‌های جنوبی استان بوشهر از جمله دیر، کنگان و عسلویه مستقر شدند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه بیشتر کالا‌های صادراتی به صورت کانتینری انجام می‌شود گفت: موفقیت کشف مواد مخدر جاسازی شده در کالا‌های تجاری و کانتینر‌ها با استفاده از سگ‌های موادیاب حائز اهمیت است که این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

ترکمان‌منش با اشاره به اینکه گمرکات استان بوشهر به دستگاه ایکس‌ری کانتینری مجهز می‌شود گفت: با نصب این دستگاه‌ها اقدامات مهم و موثری در برخورد با قاچاق موادمخدر در بنادر و گمرکات انجام می‌شود.

وی با تاکید بر پایش کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای و کنترل این کارت‌ها خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق مواد مخدر در عرصه‌های مختلف مورد توجه ویژه قرار دارد و به صورت قاطع با سوداگران مرگ مبارزه می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به حمایت از مراکز ترک اعتیاد افزود: در این راستا تیم‌های اجتماع محور محلات به عنوان کانون‌های یاری‌گران زندگی در محلات به ویژه نقاط آسیب‌پذیر با استفاده از افراد ذی‌نفوذ و معتمدان مستقر می‌شوند.

ترکمان‌منش بیان کرد: تیم‌های اجتماع محور در پیشگیری از اعتیاد، افزایش آگاهی و اطلاع‌رسانی، بهبود در سبک زندگی و افزایش توانمندی جامعه هدف نقش تاثیرگذاری دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 آبان  1399، کد خبر: 2379607،  www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
هر حیوانی یه فایده دارد ولی سگ خیلی به انسان ها کمک کرده چه حفاظت و نگهبانی چه ردیابی واقعاً حیوان باوفایی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
استان بوشهر در زمینه مواد مخدر داره تحرکاتش زیاد میشه و خبر های خوبی در این زمینه نمیشنویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
يك سشري يگان هاي نظامي ما تربيت سگ ميكنن و از اين منظر به خودكفايي رسيديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین