پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۰۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، اعلام کرد به دنبال سفر پیروز حناچی، شهردار تهران به وین و شرکت در چهارمین مجمع سالیانه "پلی برای شهرها"، یک اعلامیه همکاری میان شهرداری تهران و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) به امضاء طرفین رسید.

شعارسال: سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، اعلام کرد به دنبال سفر پیروز حناچی، شهردار تهران به وین و شرکت در چهارمین مجمع سالیانه "پلی برای شهرها"، یک اعلامیه همکاری میان شهرداری تهران و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) به امضاء طرفین رسید.

 در این اعلامیه با اشاره به انجام رایزنی های سازنده میان طرفین در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک در حاشیه چهارمین مجمع سالیانه یونیدو تحت عنوان "پلی برای شهرها" در سوم سپتامبر 2019، بر روی چهار بند ذیل به عنوان مبنای همکاری ها، توافق به عمل آمد.

-1قصد طرفین برای تسهیل همکاری نزدیک بین یونیدو و شهرداری تهران، با هدف مشارکت برای رسیدن به توسعه صنعتی پایدار و جامع.

-2 علاقه طرفین جهت پیگیری توسعه صنعتی پایدار و جامع در شهر تهران در چارچوب گسترده تر همکاری میان یونیدو و جمهوری اسلامی ایران از طریق همکاری مشترک و چندجانبه.

-3تمایل طرفین، و بسته به در دسترس بودن منابع، به شناسایی پروژه های مناسب و فعالیت های آموزش تخصصی و ظرفیت سازی، با هدف رسیدگی به چالش های شهری مانند مدیریت فاضلاب، آلودگی هوا، و بهره وری انرژی؛ پشتیبانی از شهرهای هوشمند، انعطاف پذیر و یکپارچه، و انرژی های تجدیدپذیر و حمل و نقل پایدار؛ و در نهایت، تسهیل در تحول پارک های صنعتی به سمت پارک های اکو-صنعتی انعطاف پذیر و کارآمد.

-4قصد طرفین برای بازنگری در پیشرفت های به دست آمده بعد از یک بازه همکاری سه ساله پس از امضاء این اعلامیه همکاری و تصمیم درخصوص هرگونه تدابیر بیشتر که بتواند برای ارتقاء همکاری ها مطلوب باشد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار: 12 شهریور1398،کدخبر:98061206731 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
تهران داره میره یه سمت و سوی پیشرفت و قطع میتونه بهتر بشه اگر شهرداری ها به فکر باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین