پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۱۱
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس خواستار ایجاد سامانه شفاف سازی پرداخت تسهیلات اشتغال شد.

شعار سال: حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی ظهر سه شنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: آسیب مشاغل خرد این است که ممکن است به اشتغال تبدیل نشود لذا باید در این خصوص دقت نظر لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه بهترین طرح های اشتغال طرح های میانه با اعتبار ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است، افزود: این گونه طرح ها بازدهی بهتری دارند و نظارت بر آن ها بیشتر است لذا موفقیت بیشتری نیز کسب خواهند کرد.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اداره کار باید سامانه شفاف سازی ایجاد شود، گفت: شبهاتی برای مردم در خصوص پرداخت اعتبارات وجود دارد که با شفاف سازی و اطلاع رسانی باید برطرف شود.

وی ادامه داد: طرح های مصوب و پرداخت شده به همراه مبالغ و نام شخص باید برای مردم و مسئولین منطقه ای در قالب سامانه شفاف سازی ارائه شود.

لزوم تمدید جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی

نظر افضلی، نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: زمان جذب اعتبارات اشتغال که تا پایان تیرماه در نظر گرفته شده است باید تمدید شود.

وی با بیان اینکه باید مردم را در خصوص چگونگی اخذ اعتبارات اشتغال مطلع کرد، افزود: باید تدابیر اتخاذ ود که نمایندگان مجلس در کمیته های اشتغال شهرستان ها شرکت کنند در صورتی که متاسفانه طی دو سال گذشته هیچ اطلاعی از این کارگروه ها به نماینده ها داده نشده است.

نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال باید با سرعت عمل بیشتری صورت گیرد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 19 تیر 97، کد مطلب: 4343019، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین