پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۳۸۲۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴
مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری خارجی استاندار تهران گفت: سقف پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان تهران با تأیید کمیته فنی ملی تا سقف ۱۵ میلیارد تومان صورت می‌گیرد.

شعار سال: محمد چالویی عصر امروز در جلسه تبیین اصلاح آئین‌نامه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با تأکید بر تعیین تکلیف طرح‌های متقاضیان دریافت تسهیلات اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ظرف مدت 4 روز آینده فرصت دارند نسبت به تکلیف قانونی خود در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری به متقاضیان اقدام و طرح‌ها را به بانک‌ها ارسال کنند.

وی با اشاره به پایان مهلت جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان تهران در سال 96 تصریح کرد: میزان اعتبار تخصیص‌یافته به استان تهران در زمینه طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سال گذشته 285 میلیارد تومان بوده است که دستگاه‌های اجرایی تا پایان تیرماه مهلت دارند نسبت به جذب این اعتبارات تلاش کنند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذار خارجی استاندار تهران افزود: تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی شامل طرح‌هایی با قابلیت ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و ایجاد طرح‌های کشاورزی و منابع طبیعی، راه‌اندازی صنایع کوچک و صنایع دستی با بازپرداخت تسهیلات 9 ساله می‌شود که طبق آئین‌نامه پرداخت این تسهیلات تا سقف 6 میلیارد تومان در اختیار کمیته فنی استان تهران قرار دارد.

چالویی سپس ادامه داد: البته متقاضیانی که درخواست تسهیلات تا سقف 15 میلیارد تومان را دارند، بعد از بررسی طرح در کمیته شورای فنی استان و سپس ارائه به کمیته فنی ملی، در صورت تأیید تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به هیچ عنوان شامل وام سرمایه در گردش یا سرمایه ثابت نمی‌شود تأکید کرد: طبق آئین‌نامه شورای فنی، دستگاه‌ها می‌توانند در نواحی روستایی صنعتی یا شهرهایی با جمعیت زیر 10 هزار نفر، بین 20 تا 50 میلیون تومان تسهیلات مشابه سرمایه در گردش به متقاضیان پرداخت کنند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذار خارجی استاندار تهران در پایان با اشاره به بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به متقاضیان گفت: با توجه به افزایش دستگاه‌ها در جذب طرح‌های متقاضیان طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، دستگاه‌ها مکلف هستند هرچه سریع‌تر نسبت به معرفی متقاضیانی که از طریق سامانه "کارا" اقدام به ثبت‌نام برای تسهیلات کرده‌اند، به بانک‌های پیشتاز در انعقاد قرارداد اقدام کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 6 تیر 97، کدمطلب: 1762314، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
خوبه این سرمایه گذاریا میتونه فعلا یک مقدار توان مردم رو برای ایجاد مشاغل محدود بهتر کنه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین