پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۵۸۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی توسط موسسات عامل خبر داد و گفت: مشکل وثیقه متقاضیان وام اشتغال روستایی از طریق صندوق‌های ضمانت برطرف خواهد شد.
شعارسال: عیسی منصوری در نشست خبری با محور اشتغال روستایی که در وزارت کار برگزار شد، گفت: آنچه که دغدغه دولت و قانون‌گذار بود، ایجاد و تثبیت اشتغال در مناطق روستایی و عشایری بود که در این راستا تلاش کردیم تا اولا دسترسی به منابع و تسهیلات بانکی را برای متقاضیان آسان کنیم و دوم به توسعه اشتغال که لزوما از طریق دریافت وام حاصل نمی‌شود کمک کنیم.

وی ادامه داد: برای آنکه ساختار کشور آمادگی بیشتری برای توزیع منابع داشته باشد، سرعت عمل در توزیع منابع بیشتر شده و با وجود تعطیلات متعدد در طول سال، تاکنون ۱۲۰۰ میلیارد تومان از سوی صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون، پست بانک و بانک کشاورزی به عنوان موسسات عامل پرداخت شده است.

وی گفت: معادل ۶۲۰۰ میلیارد تومان نیز در کمیته‌های فنی تصویب و به موسسات عامل ارسال شده و تعداد قابل توجهی طرح به دستگاه‌های اجرایی توسط متقاضیان ارائه شده است که از این میزان ۲۱ هزار طرح به کمیته‌های فنی ارسال شده است.

معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره‌ی مشکل وثیقه متقاضیان وام روستایی نیز گفت: یکی از مسائلی که برای ما جدی است، روستاییانی هستند که برای دسترسی به تسهیلات با مشکل وثیقه ضمانت مواجه هستند و برای این منظور از طریق صندوق‌های ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون و صندوق ضمانت، سرمایه‌های کوچک به ایجاد ضمانت برای متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی اقدام کردیم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون نیز در این نشست از پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در پنج ماه اخیر خبر داد.

حجت‌اله مهدیان اظهار کرد: مطابق بخشنامه وزیر کار، سقف اختیارات پرداخت تسهیلات در استان‌ها را تا شش میلیارد تومان به مدیران شبکه استانی تفویض کردیم، پرونده‌ها برای اعلام نظر کارشناسی نیاز به ارجاع به تهران ندارند.

مهدیان ادامه داد: از مجموع ۱۲ هزار میلیارد تومانی که برای این طرح پیش بینی شده سهم بانک توسعه تعاون ۲۰۰۰ میلیارد تومان است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  اقتصادی ایران، تاریخ انتشار: 28خرداد 1397 ، کدخبر: 1265147 ،www.econews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
متقاضیان وام امروز، بدهکاران فردا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
پرداخت وام به این منزله بعد از مدت ها که خواست خیلی از سیاسیون دلسوز مردم در زمینه ابجاد اشتغال بود قطعاا باید به فال نیک گرفته بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
امیدواریم این وام داده اختصاص داده شده بتونه در مسئله اشتغال زایی برای روستاییان تاثیرات مثبت خوبی رو داشته باشه
ا.ح75
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
آیا این وام ها میتونه در حل مشکلات اشتغال جوانان روستا ها تاثیر گذار باشه؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین