پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
مراسم تجلیل از دهیاران شهرستان کرج با حضور فرماندار ویژه شهرستان کرج، معاونان و جمعی از دهیاران برگزار شد.

شعار سال: سیروس شفقی در همایش روز دهیار، گفت: چهاردهم تیر ماه به عنوان روز دهیار نامگذارى شده و این روز، فرصتی برای قدردانی از تلاش های زحمتکشان این عرصه است.

وی با تاکید بر فعال شدن اشتغال روستایی، تصریح کرد: برای جذب اعتبارات و توسعه اشتغال روستایی وقت بیشتری گذاشته شود.

شفقی با اشاره به اینکه اولین کمیته فنی کارگروه اشتغال در فرماندارى کرج تشکیل شد، تصریح کرد: برای اولین بار تا سقف 250 میلیون تومان مستقیم از طریق کمیته فنی فرمانداری به بانک ها اعتبار توسعه امور روستایی پرداخت شد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج، ادامه داد: باید تلاش شود تا برای جذب اعتبارات و تسهیلات دولت که با نرخ و سود پایین در نظر گرفته شده است در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: شوراها، تسهیل کننده اجرای سیاست های دولت و نقش آفرین در شناسایی قابلیت ها و ظرفیت ها برای توسعه امور مربوط به روستاها هستند.

شفقی با تاکید بر اینکه اعتبارات موجود باید به سمت روستاها سوق پیدا کند، اذعان داشت: روند توزیع اعتبارات از سرفصل 70-30 برای اولین بار با موافقت استاندار البرز به روستاها اختصاص پیدا کرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه ما در شهرستان کرج با داشتن دهیاران موفق، توانسته ایم طى 20 سال اخیر، کارنامه موفقی در این بخش برجای بگذاریم و امیدواریم هیچ روستایی دغدغه مسایل معیشتی، اجتماعی و اقتصادی نداشته باشد و با فراهم کردن بستر مناسب، شرایطی ایجاد کنیم که مردم در برگشت به روستا از یکدیگر سبقت بگیرند چراکه اگر روند مهاجرت روستایی به شهر ادامه یابد، دیگر هویت روستا و روستایی، باقی نمی ماند.

وی تاکید کرد: دهیاران برای اطلاع رسانی کارهای انجام شده در رسانه ها، عملکرد خود را مطرح کنند تا مردم امیدوار و تبلیعات دشمن، خنثی شود.

فرماندار شهرستان کرج افزود: در دام دشمن نیفتید، دشمن می خواهد امور را ناکارآمد نشان دهد، اما فتنه های دشمنان بار دیگر نقش بر آب می شود.

وی اذعان داشت: باید شرایط فعلى را درک کنیم چرا که اقداماتی از سوی دشمنان بر ما تحمیل می شود ولی هیچ کاری از پیش نمیبرند و این ما هستیم که با اقدامات خود و مقاومت نباید در دام دشمن بیفتیم و با عملکردمان بگوییم تمامی اقدامات دشمنان باطل و کذب بوده است.

وی تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهوری در دیدار با مدیران ارشد نظام مورد توجه قرار گیرد.

شفقی با عنوان اینکه هر روستا باید یک پروژه عمرانی را شروع کند، گفت: براى یکبار هم که شده قطار پروژه هاى عمرانى روستاها به صورت جدى به حرکت درآید و شاهد فعالیت بیشتر در روستا ها شویم.

شفقی دهیاران را بازوهای توانمند مسئولان شهری و استانی دانست و افزود: نظارت بر ساخت و سازها و مدیریت بافت ها در دستور کار جدی دهیاران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مدیریت بحران در روستاها همواره در آماده باش قرار داشته باشند و نباید در مواقع بحران منتظر کمک دیگران باشید بلکه باید خود دهیاران به عنوان یک مدیر بحران در روستاها فعالیت کنند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج، خاطرنشان کرد: دهیار وقتى مسئولیت پذیرفت، باید پای کار باشد و هیچ کوتاهى هم در انجام امور قابل قبول نخواهد بود لذا لازم است کارهاى ماندگار از خود برجاى بگذارید چرا که همیشه دهیار نخواهید بود.

شفقی با تاکید بر حفظ منابع آب و امور بخش کشاورزی، گفت: جلسات فصلی با دهیاران در برنامه قرار گیرد تا روستاها بیشتر دیده شوند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 14 تیر 97، کد مطلب: 641237، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
واقعا مسئولین کرج با مدیرین اقای نجفی داره مسیر پیشرفت خودش رو به خوبی طی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
چند ساله که هر سال هم چند بار توش میگن اشتغال زایی باید بیشتر صورت بگیره ولی هرسال تعداد بیکاری ها رو به افزایشه
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
واقعا با نظر این دوستمون موافقم! هممون شدیم شعار زده!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین