پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۷۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی ‌کرمانشاه گفت: از ۷۹ میلیارد تومان سهم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان ‌تاکنون ۶۴ میلیارد تومان آن جذب شده است.

شعار سال: وحید محمدپور اظهار داشت: در مرحله نخست سهمیه استان کرمانشاه در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی 79 میلیارد تومان است که تاکنون 64 میلیارد تومان آن جذب شده و مابقی نیز در حال جذب است.

وی با بیان اینکه سود این تسهیلات در مناطق مرزی چهار درصد و در سایر مناطق استان شش درصد است عنوان کرد: برای نخستین بار پرداخت تسهیلات با سود پایین در بخش کشاورزی ابلاغ شده که یکی از سیاست‌های دولت در راستای ایجاد اشتغال پایدار محسوب می‌شود.

محمدپور با اشاره به اینکه لازمه دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی اجرای طرح در مناطق روستایی است گفت: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است و به منظور توسعه اشتغال پایدار در روستا و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه در ایجاد اشتغال پایدار روستاها 45 درصد سهمیه کل ابلاغیه در این مسیر سهم بخش کشاورزی است افزود: برای دریافت تسهیلات متقاضیان تشکیل پرونده در دبیرخانه اداره کار و ثبت مشخصات در سامانه کارا ضروری است.

وی بانک کشاورزی، پست بانک، بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی هستند گفت: درخواست متقاضیان در جلسه فنی شهرستان بررسی و بعد از تأیید مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری طرح ‌ها مصوب و به بانک معرفی می‌شوند.

محمدپور با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی در جذب این تسهیلات به عنوان دستگاه برتر شناخته شده است اظهار کرد: طرح‌هایی که در قالب رسته‌های ابلاغی که از طرف اداره رفاه، کار و تأمین اجتماعی اعلام شده شامل دام سبک و سنگین صنعتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و طرح‌های گلخانه‌ای است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 تیر 97، کد مطلب: 1762638، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
این آمار اشتباهه! چون من در خبری خوندم که از 79 میلیارد 64 میلیارد تومن برای این اشتغال پایدار جذب شده! با 4 میلیارد تو این دوره زمونه کاری نمیشه کرد که
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
این حجم از اشتغالزایی که در روستاها باید اتفاق بیفته اگر با نیاز های کشور عجین بشه میتونه خیلی به نفع کشور باشه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین