پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۰۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۴
استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد نامناسب وزارت نیرو در مدیریت منابع آبی، گفت: کرمانشاه زیر بار برنامه‌های تبعیض‌آمیز در حوزه آب نمی‌رود.

شعارسال: هوشنگ بازوند در نشست کارگروه آب و کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های وزارت نیرو برای مدیریت منابع آبی اظهار داشت: کرمانشاه زیربار برنامه‌های تبعیض‌آمیز در حوزه منابع آبی نمی‌رود.

وی از عملکرد وزارت نیرو در زمینه مدیریت نامناسب منابع آبی کشور انتقاد کرد و افزود: اگر کشت برنج در برخی استان‌ها آزاد است این حق باید برای کرمانشاه هم محفوظ باشد.

استادار کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر ده‌ها هزار هکتار برنج در کشتزارهای خوزستان و لرستان کشت می‌شود اما در کرمانشاه روز به روز محدودیت‌ها تشدید می‌شود.

بازوند گفت: وزارت نیرو در زمینه مدیریت منابع آبی عملکرد مناسبی نداشته و برای استان‌هایی با شرایط کاملا متفاوت، نسخه‌های مشابهی را ارائه داده که این برنامه‌ریزی نامناسب به توسعه استان ها لطمه زده است.

وی بیان داشت: به عنوان مدیر ارشد استان در قبال حفظ منافع این مردم شریف که هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل کرده‌اند و از بیکاری رنج می‌برند خود را مسئول میدانم و نمی‌پذیریم که کشت گسترده برنج در برخی استان‌های حوزه آبریز کرخه همچون لرستان و خوزستان آزاد باشد ولی در استان ما کشاورزان نقره داغ شوند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر می‌توان با استفاده از روان‌آب‌های مازاد به کشت محصولات با ارزش‌افزوده بالا همچون برنج اقدام کرد، نباید این حق را از کشاورز سلب کنیم.

بازوند با بیان اینکه جهت گیری مدیران باید به سمت منافع مردم باشد نه اینکه از منافع وزارتخانه خود دفاع کنند و به فکر حفظ میزهایشان باشند، گفت:اگر مدیری نتواند به بهبود معیشت مردم کمک کند باید میز ریاست را رها کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:11مرداد1397 ، کدخبر: 4364217: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
کدوم استان رفته که این استان بخواد بره! به نظر من که خوب میکنن زیر بار ظلم نمیرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین