پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
استاندار کرمانشاه از اعطای تسهیلات اشتغال روستایی و مناطق زلزله‌زده انتقاد کرد و گفت: در ارائه این تسهیلات رانت‌هایی وجود دارد که باید بررسی شود
شعارسال:استاندار کرمانشاه از اعطای تسهیلات اشتغال روستایی و مناطق زلزله‌زده انتقاد کرد و گفت: در ارائه این تسهیلات رانت‌هایی وجود دارد که باید بررسی شود.

هوشنگ بازوند امروز شنبه در سیزدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه وام اشتغال روستایی و مناطق زلزله زده یک وام رانتی شده که در این خصوص لازم است دستگاههای نظارتی دقت لازم را داشته باشند.

وی افزود: به طور مثال در یک روستا با ۴۰ راس گوسفند ۸۰ خانوار وام گرفتند؛ با این کار نه تنها اشتغالی ایجاد نمی‌شود بلکه صرفا برخی‌ها این منابع مالی را در اختیار می‌گیرند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه به دامداری سنتی هیچ وامی نباید تعلق بگیرد، بیان داشت: در استان کرمانشاه اشتغال در بخش دام سنتی لازم نداریم و هیچ اتفاقی در این راستا نخواهد افتاد.

بازوند با اعلام نارضایتی از وضعیت اشتغال روستایی گفت: در اشتغال روستایی زمانی رتبه اول کشور را داشتیم و الان در رتبه هشتم قرار گرفتیم و این اصلا پذیرفتنی نیست چرا که یک جای کار مشکل دارد، قرار نیست هر هفته یک پله پایین‌تر بیاییم.

وی تصریح کرد: باید جلسه‌ای با حضور فرمانداران و بانکها برای تدوین برنامه‌​ای منسجم برگزار کنیم که بتوانیم مشکلات اشتغال روستایی را حل و فصل کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار13مرداد97، کدخبر: 4365773،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
الان دیگه تو هر کاری رانت بازی شده حتی کاره ای معمولی وپیش پا افتاده م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین